|

صدرنشین لالیگا را اصلا نمی شناسید!

خیرونا با قرار گرفتن در صدر جدول لالیگا اسپانیا به پدیده شگفت‌انگیز فصل جدید تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که هفت هفته از شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا سپری شده، نامی ناآشنا و غیرمنتظره در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات دیده می‌شود. 

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال مادرید شب گذشته موفق شد با دو گل برابر لاس پالماس به پیروزی برسد و امیدوار بود که بتواند از لغزش بارسلونا برابر مایورکا و تساوی این تیم برای بازگشت به جایگاه اول استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد. 

تیمی که حالا بر صدر جدول رده‌بندی لالیگا تکیه زده خیرونا است که شب گذشته هم موفق شد با نتیجه 1-2 ویارئال را از سر راهش بردارد و با کسب سه امتیاز دیگر، جمع امتیازاتش را به عدد 19 برساند و با شش پیروزی و تنها یک تساوی بهترین عملکرد ممکن را در فصل جدید داشته باشد. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که آنها با یک گل از حریف عقب افتاده بودند اما با ارائه نمایشی درخشان شرایط را به صورت کامل تغییر دادند و موفق شدند باز هم یک برد دیگر را به کارنامه‌شان اضافه کنند. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که درخشش این تیم موقتی است و آنها نخواهند توانست این روند را تا پایان فصل 24-2023 حفظ کنند اما عملکرد قابل توجه این تیم حاکی از انسجام و برنامه درست و دقیقی دارد که به آنها در حفظ این جایگاه و قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک بسیاری خواهد کرد.

حالا باید دید که آیا خیرونا موفق به حفظ این انسجام و روند درخشان در ادامه فصل جاری هم خواهد بود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی