|

آندره آ استراماچونی در راه سری آ ایتالیا

سرمربی پرتغالی سالرنیتانا که فصل پیش این تیم را در سری آ حفظ کرد، به واسطه نتایج ضعیف در این فصل در خطر از دست دادن شغلش قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ با نتیجه 3-0 در خانه مونتزا شکست خورد تا تنها با سه امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گیرد. با کسب سه تساوی و ناکامی در به دست آوردن پیروزی طی هشت هفته، مدیران سالرنیتانا تصمیم به اخراج پائولو سوسا گرفته‌اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گل ایتالیا از سه سرمربی به‌عنوان گزینه جانشینی سوسا نام برده است. فیلیپو اینزاگی سرمربی اسبق میلان که طی سال‌های گذشته در سری بی سرمربی‌گری کرده، در حال حاضر بیکار است و آماده است هدایت این تیم انتهای جدولی را برعهده گیرد. آندره آ استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال که این روزها به‌عنوان مفسّر فنی شبکه دازون ایتالیا فعالیت می‌کند، یکی دیگر از گزینه‌های جدی هدایت سالرنیتانا به‌شمار می‌رود. آخرین تجربه سرمربی‌گری او، سال گذشته در باشگاه الغرافه قطر بوده است. لئوناردو سمپلیچی، سرمربی سابق اسپتزیا و کالیاری که معمولا هدایت تیم‌های انتهای جدولی را به‌عهده می‌گیرد، دیگر گزینه اسب‌های دریایی ایتالیا است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی