|

VAR دربی صدای تراکتوری ها را درآورد

موضوع برگزاری تک بازی دربی با VAR مخالفان زیادی هم دارد که معتقدند یکپارچگی مسابقات بدین شکل زیر سوال می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد
2

سرپرست تراکتور به برگزاری تک بازی دربی با VAR اعتراض کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بحث ‌برگزاری تک بازی دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است. در حالی که بعضی‌ها موافق این موضوع هستند و این مسابقه را متفاوت‌تر از سایر بازی‌ها می‌دانند؛ موضوع برگزاری تک بازی دربی با VAR مخالفان زیادی هم دارد که معتقدند یکپارچگی مسابقات بدین شکل زیر سوال می‌رود.

در این راستا سعید مظفری‌زاده داور سابق فوتبال ایران که اکنون به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتور مشغول به کار است با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این مسئله اعتراض کرده است.

مدیر تراکتوری‌هان نوشته یک زمانی قضاوت دربی تهران هم مثل بقیه بازی‌ها بود و الان چرا باید بین این بازی و بازی‌های دیگر فرق گذاشته شود. مظفری‌زاده در ادامه با کنایه گفته که شاید دوستان برای سایر تیم‌ها حقی قائل نیستند و یا به فیرپلی و نگاه فراگیر اعتقادی ندارند.

این موضوع دو روز پیش از علی خسروی عضو کمیته داوران مورد پرسش قرار گرفت که این داور سابق معتقد بود باید قبول کرد این دیدار متفاوت از سایر دیدارهای لیگ برتری است! موضوعی که طبیعتاً سایر تیم‌ها آن را قبول نخواهند کرد و اظهارات جدید سرپرست تراکتور موید این موضوع می‌باشد. 

5836

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی