|

هیچکس قدر این ستاره در بارسلونا را ندانست!

بارسلونا این روزها بیشتر از همیشه جای خالی دمبله را در ترکیبش حس می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

تابستان گذشته عثمان دمبله بارسلونا را ترک کرد. همه چیز نشان می‌داد که او در با بارسلونا ادامه خواهد داد، اما پیشنهاد پی اس جی و بند فسخ 50 میلیون یورویی این بازیکن، برنامه‌های ژاوی را به هم ریخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ژاوی همیشه ستایش‌گر این ستاره فرانسوی بود و او را به هر قیمتی در تیمش می‌خواست. او بود که بیشترین فشار را به لاپورتا و آلمانی وارد کرد تا با دمبله تمدید کنند. اصرار ژاوی و همچنین جوردی کرویف در نهایت باعث تمدید بازیکن شد.

با این حال یک سال بعد دمبله رفت و حفره بزرگی در تیم ایجاد کرد که به دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی باشگاه حل نشده است. یکی از برجسته‌ترین بازیکنان جهان از بارسا رفت و اکنون جای خالی او به‌شدت حس می‌شود. نه رافینیا و نه یامال نتوانسته‌اند این حفره بزرگ را پر کنند.

1958323

در بارسا هیچ‌کس آن عملکرد عالی دمبله را ارائه نمی‌دهد. در ابتدا، خروج او نادیده گرفته شد و خیلی‌ها گفتند با یامال دیگر کسی از عثمان یاد نخواهد کرد ولی پس از چند ماه ثابت شده که دمبله در بارسا بی‌جانشین بود.

1967424

در روزهای اخیر شبکه‌های اجتماعی مملو از پیام‌های هواداران بارسا شده که دلشان برای مرد فرانسوی تنگ شده است. آنها او را بسیار با رافینیا مقایسه می‌کنند و اکثراً قبول دارند که در واقع دمبله قابل مقایسه نبود.

بارسلونا در خط حمله مشکلات زیادی دارد و دمبله یک زنگ خطر دائمی برای هر خط دفاعی بود. او حالا در پی اس جی به فرم خوبش برگشته و بارسا کیلومترها دورتر حسرت از دست دادن او را می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی