|

بهترین دروازه بان سال 2023 مشخص شدند

ادرسون، ستاره منچسترسیتی، از سوی IFFHS به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در 2023 انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

ادرسون فصل گذشته هم مانند چند فصل اخیر نمایش قابل قبول و خوبی در دروازه منچسترسیتی داشت و به این تیم در فتح سه‌گانه رویایی کمک بسیاری کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از این تیتر؛ کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که آنها به رویای دیرینه‌شان دست پیدا کنند و پس از آن هم موفق شدند سوپرجام اروپا و همچنین جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کنند تا سال ۲۰۲۳ را با پنج جام قهرمانی به پایان ببرند.

ادرسون موفق شد با بیشترین امتیاز در جایگاه بهترین دروازه‌بانان دنیا در سال ۲۰۲۳ قرار بگیرد. او با ۱۴۵ امتیاز اول شد و امیلیانو مارتینز که دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون ویلا بود پس از او با ۷۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیبو کورتوای بلژیکی که در رئال مادرید توپ می‌زند هم با ۷۳ امتیاز سوم شد. مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و تیم ملی آلمان، با ۵۸ امتیاز و یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید هم با ۳۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. این فدراسیون پیش از این هم اعلام کرده بود که ارلینگ هالند به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ انتخاب شده و کیلیان امباپه و لیونل مسی در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی