|

شاه ماهی رئال مادرید به دنبال جبران برابر بارسلونا

پس از سه بازی دوری از گلزنی، بلینگام امشب برابر بارسا بهترین فرصت را برای درخشش مجدد در ترکیب رئال مادرید دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید و بارسا امشب فینال سوپرجام اسپانیا را برگزار خواهند کرد. در 6 مصاف اخیر برای هر دو تیم سه پیروزی به ثبت رسیده و رئال مادرید برنده آخرین ال‌کلاسیکو بوده است. بردی که مدیون درخشش جود بلینگام است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال تا دقیقه 60 بازی رفت لالیگا در مونتجوئیک با یک گل از بارسا عقب بود ولی ستاره انگلیسی 103 میلیون یورویی با شوت مهارنشدنی خود از بیرون محوطه جریمه بازی را برابر کرد و در دقیقه آخر نیز گل دوم را زد تا رئال به سه امتیاز کلیدی دست یابد.

1978448

بلینگام با زدن 17 گل در 22 بازی ثابت کرده چرا رئال برای خرید او بیش از 100 میلیون یورو هزینه کرده است. 

دیروز وقتی از ژاوی در مورد مهار جود سوال شد، او پاسخ داد: «ما فقط روی یک بازیکن تمرکز نمی‌کنیم. رئال بازیکنان خارق‌العاده زیادی دارد و بلینگام نیز یکی از آنهاست که از زمان پیوستنش توانسته در رئال بدرخشد و تفاوت ایجاد کند. او از لحاظ تکنیکی و بدنی فوق‌العاده است. بلینگام در ال‌کلاسیکوی قبلی ما را مجازات کرد.» 

1946360

شاید باورش سخت باشد ولی بلینگام در سه بازی اخیرش برای رئال موفق به گلزنی نشده که اتفاقی غیرعادی است . عادت کرده بودیم بلینگام در هر بازی گل بزند و بازی امشب بهترین فرصت برای او است تا به مسیر گلزنی برگردد. اگر یک بازی باشد که رئال بیش از همه به درخشش و گلزنی جود نیاز داشت باشد، فینال امشب سوپرجام است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی