|

ربیعی مقابل پرسپولیس طلسم شکنی می کند؟!

محمد ربیعی بعد از این که در ذوب‌آهن ماندنی شد حالا به فکر شکستن یک طلسم است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی حالا به گزینه‌ای برای همه نیمکت‌های لیگ برتر تبدیل شده است. زمانی از مذاکره‌اش با استقلال صحبت می‌شود و زمانی فولاد حاضر می‌شود همه خواسته‌هایش را محقق کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ سرمربی‌ای که پله پله توانسته خودش را بالا بیاورد اما یک پاشنه آشیل عجیب و غریب دارد و آن هم ناتوانی در شکست دادن پرسپولیس است. این طلسم در رویارویی دور رفت پرسپولیس و ذوب‌آهن شکسته می‌شد اگر کمک داور، گل آفساید گولسیانی را مردود اعلام می‌کرد که نکرد. حالا یک بار دیگر، ربیعی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد و امیدوار است بالاخره برد را دشت کند.

ربیعی تاکنون 8 بار برابر پرسپولیس قرار گرفته و در هیچکدام از این بازیها، برنده نشده است و 2 مساوی و 6 باخت به دست آورده است. تیمهای ربیعی هرگز برابر پرسپولیس موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان نشده و تنها در نیمی از این بازیها یعنی 4 دیدار موفق به باز کردن دروازه رقیب شده‌اند. ربیعی روی نیمکت تیمهای بادران (جام حذفی) و مس رفسنجان و ذوب‌آهن (لیگ برتر) برابر پرسپولیس قرار گرفته است. در این 8 بازی، ربیعی و تیمهایش 4 گل زده و 11 گل خورده‌اند. ربیعی به عنوان میزبانِ پرسپولیس، یک بار مساوی کرده و 2 بار شکست خورده است.

رویارویی‌های ربیعی با پرسپولیس، روند ریاضی جالبی هم دارد: باخت، باخت، باخت، مساوی، باخت، باخت، باخت، مساوی و حالا بازی این هفته. بازهم او و تیمش می‌بازند؟ 

ربیعی بدشانس هم هست که زمانی به پرسپولیس رسیده که این تیم بعد از شکست‌دادن تراکتور و همچنین اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم قدرتمندی تبدیل شده است که شکست‌دادن آن کار سختی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی