|

این ستاره سپاهان را به روزهای اوج برمی‌گرداند؟!

مهم‌ترین مسئله برای بازگشت تیم سپاهان به روزهای خوبش، حفظ تمرکز و داشتن روحیه برنده به مانند بسیاری از هفته‌های نیم فصل اول است.

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دلایل افت سپاهان به مسائل روحی برمی‌گردد، وگرنه تصور اینکه ضعیف‌ترین نسخه تیم فوتبال سپاهان هم 5 بازی پیاپی بازنده باشد، قابل تصور نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سپاهان تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با وجود اینکه یک شکست و چندین حاشیه سنگین را تجربه کرده بود، مقتدرانه به مسیر خود ادامه می‌داد و در این بین اثرگذاری برخی بازیکنان این تیم نظیر رضا اسدی، شهریار مغانلو و رامین رضائیان غیرقابل انکار بود.

در این بین بازیکنی که بیشتر از همه توجه کارشناسان، اهالی فوتبال و هواداران را به خود معطوف کرده بود، رضا اسدی بود که پس از دوران بسیار خوبی که با حضور خمس در تراکتور پشت سر گذاشت، بازگشتی خیره‌کننده به ترکیب سپاهان تیم دوران جوانی‌اش داشت و به همین دلیل هم یکی از 26 بازیکن منتخب امیر قلعه‌نویی بود.

2000377

رضا اسدی پس از چند هفته افت محسوسی که داشت، در مصاف با شمس آذر و سپس در مصاف با پیکان زننده دو گل بسیار پراهمیت بود تا نشان دهد بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته و این همان چیزی است که مورایس و سپاهان برای فرار از دل بحران سنگینی که در آن گرفتار شده‌اند، به آن نیاز دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی