|

PSG به دنبال ستاره خط میانی بارسلونا

پاری سن ژرمن و بارسلونا در پنجره تابستانی نیز باید با هم رقابت کنند

لینک کوتاه کپی شد

پاری سن ژرمن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو به دنبال تقویت خط هافبک خود است و نام بازیکنانی مانند برونو گیمارش از نیوکاسل نیز تاکنون پیرامون این باشگاه مطرح شده. با این حال پاریسی‌ها هنوز بی‌خیال علاقه قدیمی خود نشده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که گاوی هنوز با مصدومیت پارگی رباط صلیبی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند اما ذره‌ای از علاقه پاری سن ژرمن به او کم نشده است. ایده جذب این هافبک 19 ساله در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته در جریان گفت‌وگو لوئیس کامپوس مشاور ورزشی پاریسی‌ها و ناصرالخلیفی رئیس این باشگاه مطرح شد.

هر چند در آن زمان موفق نشدند گاوی که بند فسخ 1 میلیارد یورویی در قراردادش گنجانده شده را جذب کنند اما احتمال دارد دوباره در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده به سراغ او بیایند. البته بند فسخ قرارداد گاوی بسیار گران است و حتی پس از جدایی کیلیان ام باپه، پاریسی‌ها از عهده آن بر نخواهند آمد. بنابراین آن‌ها باید بارسلونا را متقاعد به فروش بازیکنش کند.

آینده گاوی در گروی آینده ژاوی؟

آینده گاوی در بارسلونا می‌تواند وابسته به آینده ژاوی باشد. اگر این سرمربی تصمیم به ماندن بگیرد و نظرش تغییر کند، گاوی نیز به احتمال زیاد باقی خواهد ماند. با این حال در صورت جدایی ژاوی و ورود یک سرمربی دیگر مانند هانسی فلیک، پاری سن ژرمن می‌تواند به انتقال گاوی خوش‌بین شود. همچنین پس از انجام مذاکرات اولیه در تابستان گذشته، گاوی هنوز با پاری سن ژرمن در ارتباط است. حال باید دید آیا پاریسی‌ها می‌توانند او را متقاعد کنند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی