|

حکم محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان اعمال می شود؟

اسماعیلی‌فر با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم شد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از دفاعیات دانیال اسماعیلی‌فر نزد کمیته انضباطی در خصوص صحنه جنجالی خوشحالی بعد از گل، این کمیته حکم نهایی خود را علیه ستاره پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ کمیته انضباطی با اشاره به اینکه به‌زعم آنها رفتار دانیال مشابه امید نورافکن بوده و به دلیل اینکه چنین برخوردی از نظر کمیته انضباطی مصداق رفتار توهین‌آمیز است، دانیال به یک جلسه محرومیت محکوم شده است.

نکته مهم اینکه محکومیت ستاره پرسپولیس در لیگ برتر اعمال خواهد شد تا او بازی حساس با سپاهان در لیگ برتر را از دست بدهد.

از آن طرف کمیته انضباطی این رای را از حیث محرومیت قطعی اعلام کرده تا پرسپولیس شانس استیناف در پرونده را هم نداشته باشد.

اسماعیلی‌فر همچنین به ۴۰ میلیون جریمه نقدی در این پرونده محکوم شده که در این مورد استیناف خواهی قابل انجام است.

مشروح حکم ستاره پرسپولیس را بخوانید:

بولت زیر مجموعهدر خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰/۱/۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی تصمیم‌گیری می‌شود.

بولت زیر مجموعه با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷/۹/۱۴۰۲ بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده است.

بولت زیر مجموعهدر نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی‌فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکم می‌شود.

بولت زیر مجموعهباشگاه پرسپولیس تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

بولت زیر مجموعهرأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی