|

روز های تیره گل‌گهر با اوزونیدیس

گل‌گهر لیگ بیست‌وسوم را خوب شروع کرد اما نتایج این تیم در چند هفته اخیر اصلا جالب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران گل‌گهر در لیگ بیست‌وسوم سکان هدایت این تیم را به مارینوس اوزونیدیس یونانی سپردند. اوزونیدیس این وظیفه را داشت که علاوه بر تیم بزرگسالان گل‌گهر، به آکادمی این باشگاه هم اهمیت دهد تا نسل‌سازی در سیرجان صورت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، گل‌گهر کار خود را با اوزونیدیس به خوبی شروع کرد اما در هفته‌های اخیر، نتایج این تیم به هیچ‌وجه قابل‌قبول نبوده و سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی دچار افت شده‌اند.

شروعی دیدنی و جذاب

گل‌گهر در هفته اول لیگ بیست‌وسوم برابر فولاد قرار گرفت و در این دیدار با ارائه یک نمایش دیدنی، موفق به شکست 3 بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان شد. شروعی بسیار خوب برای سرمربی یونانی که نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سیرجانی‌ها می‌توانند روی او حساب ویژه‌ای باز کنند. گل‌گهر با اوزونیدیس در دور رفت لیگ بیست‌وسوم موفق شد برابر استقلال به تساوی برسد و سپاهان مدعی را با نتیجه سنگین 3 بر یک شکست دهد؛ نتایجی که به خوبی ثابت می‌کرد سرمربی یونانی برای این تیم مناسب است.

روبرتو تورس اسپانیایی هم در ترکیب گل‌گهر درخشید و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت. از طرفی اوزونیدیس هم از آکادمی این باشگاه استفاده کرد و برخی بازیکنان را به تیم اصلی منتقل و از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کرد. همه این موضوعات دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مدیران گل‌گهر از عملکرد سرمربی خود راضی باشند. گل‌گهر در نیم‌فصل اول لیگ برتر، ۲۳ امتیاز کسب کرد.

روزهای تیره

گل‌گهر در نیم‌فصل دوم از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و در چند هفته اخیر، شاگردان اوزونیدیس نتوانستند کیفیت سابق را از خود نشان دهند. مسائل داوری هم در افت فعلی گل‌گهر بی تاثیر نیست؛ موضوعی‌که درنهایت صدای اوزونیدیس را هم درآورد و او با ادبیاتی عجیب، در مورد اوضاع فعلی صحبت کرد تا عصبانیت خود را نشان دهد.

سرمه‌ای‌پوشان برخلاف نیم‌فصل اول، نتوانستند برابر سپاهان و استقلال نتیجه بگیرند و مقابل هر دو تیم شکست خوردند. بازیکنان هم از روزهای خوب خود فاصله گرفته‌اند و دیگر مثل قبل زهر لازم را ندارند. گل‌گهری‌ها تا پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند و در پنج هفته اخیر، فقط یک‌بار رنگ برد را دیده‌اند. از طرفی 3 شکست متوالی برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار، باعث شده این تیم از لحاظ روحی هم دچار افت شود. گل‌گهر فعلا با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و باید دید این تیم با مارینوس اوزونیدیس فصل را در چه رتبه‌ای تمام می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی