|

فخرالدینی: نباید از پرسپولیس در خانه شکست بخوریم

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم تراکتور تبریز اعتقاد دارد این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر نباید در دیدارهای خانگی ببازد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد فخرالدینی درباره شکست خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: ما در این بازی واقعاً بدشانس بودیم، چون موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در طرف مقابل تیم حریف بدون موقعیت در زمین ما پیروز شد. به همین خاطر هضم این باخت واقعاً برای ما سخت است. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم این باخت را جبران کنیم. 

وی در مورد نتایج ضعیفی که تراکتور در بازی‌های خانگی کسب کرده است، خاطر نشان کرد:‌ وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید خوب امتیاز بگیرد، به ویژه در بازی‌های خانگی. ما اگر دنبال قهرمانی هستیم نباید در تبریز شکست بخوریم یا مساوی کنیم. البته در بازی با آلومینیوم واقعاً بدشانس بودیم و آنها با خوش‌شانسی سه امتیاز گرفتند.

فخرالدینی راجع به دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیمی باکیفیت و قابل احترامی است، ولی مطمئن باشید این تیم را در تبریز شکست خواهیم داد. ما دنبال جبران هستیم و شک ندارم که در این بازی پیروز خواهیم شد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه برخی از پرسپولیس به‌عنوان «تیم خاص» نام می‌برند، تصریح کرد:‌ من دوست ندارم به این چیزها ورود کنم، چون هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم. مسئله مهم در پرسپولیس این است که آنها در این چند سال ثبات داشته‌اند و با کمترین تغییر مواجه شدند، همین موضوع هم باعث شده است تا پرسپولیس به موفقیت برسد. شاید کمک‌هایی هم به این تیم شده باشد، ولی پرسپولیس نان ثباتش را می‌خورد. آنها در این چند سال حتماً تیم خوبی بوده‌اند که به موفقیت رسیده‌اند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی