|

علی کریمی سیکس پکی که در 43 سالگی سودای ریاست دارد!

علی کریمی با وجود اینکه چندین سال است از دنیای حرفه ای خداحافظی کرده اما همچنان به ورزش ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی از زمانی که فوتبال را به طور حرفه ای کنار گذاشته با دوستان نزدیکش ورزش می کند و گاهی هم به فوتبال می رود. او در کنار فوتبال تمرینات بدنسازی را هم با جدیت زیادی دنبال می کند.

 

چرا شانس علی کریمی برای رای آودن در انتخابات کم است؟

مسعود تابش مدیرعامل سابق سپاهان می‌گوید با شناختی که از مجامع ورزشی دارد، علی کریمی در انتخابات پیروز نخواهد شد چون شایسته‌ترین‌ها انتخاب نمی‌شوند.

در بین چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، علی کریمی شایسته‌تر از سایرین است. بعد از علی کریمی هم کیومرث هاشمی را انتخابات می‌کنم که سال‌ها سابقه مدیریت در ورزش را دارد.

مجمامع ما به خصوص در ورزش مهندسی شده و با توصیه و سفارش همراه است. من مطمئن هستم که به عنوان مثال آقای کریمی با خصوصیاتی که دارد، با اعضای مجمع صحبت نکرده و روشش این است که اعضا در عین استقلال به او رای دهند.

این عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: سال‌ها در مجامع مختلف ورزشی حضور داشتم و در روزهای قبل از انتخابات تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که به چه کسی رای دهم. در سازمان‌ها تشکیلات و باشگاه‌های دولتی باید نفرات مدنظر مسئولان را انتخابات می‌کردیم. شرایط مجامع مناسب نیست و مجامعی نیستند که بر اساس واقعیت و شایستگی رای دهند.

وی تاکید کرد: به صراحت بگویم من بعید می‌دانم علی کریمی رای بیاورد اما از نظر من به عنوان کسی که در ورزش بودم و دوست دارم فدراسیون شرایط خوب و استاندارد و نرمالی داشته باشد، علی کریمی در همه زمینه‌ها بهترین گزینه است. امیدوارم که در مجمع این دوره به حق و حقیقت و به شایستگی رای داده شود.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی