|

گواردیولا: آینده آگوئرو در پایان فصل مشخص می‌شود

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، راجع به آینده مهاجم آرژانتینی سرخیو آگوئرو صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 پپ گواردیولا در آستانه بازی امروز سیتی برابر ساوتهمپتون راجع به شرایط قرارداد سرخیو آگوئرو صحبت کرد. آگوئرو که بسیاری او را یکی از بهترین مهاجمان وسط در تاریخ لیگ برتر می دانند، به ماه های پایانی قرارداد خود با منچسترسیتی نزدیک می شود.

سیتی هنوز مذاکره برای تمدید قرارداد با آگوئرو را آغاز نکرده و گواردیولا می گوید اینکه این مهاجم تا پایان فصل چقدر برای سیتیزن ها به میدان برود و تا چه حد مفید باشد، نقش پررنگی در تصمیم گیری درباره این موضوع که آیا او پس از تابستان هم در ورزشگاه اتحاد باقی خواهد ماند یا نه، دارد.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا او دوست دارد که آگوئرو قراردادش را تمدید کند و همچنان در منچسترسیتی باقی بماند، گفت: "به عنوان یک انسان، به عنوان یک شخص، به عنوان همان کسی که هست، حتی به عنوان بازیکن، بله البته.

اما باید ببینیم که در ادامه و تا پایان چه رخ خواهد داد. نمی توانیم فراموش کنیم که او چه مدتی از میادین دور بوده است. او حالا کم کم دارد بهتر می شود. می دانم که او نیاز دارد بازی کند تا به بهترین شرایط خود برسد اما ما هم در وضعیتی نیستیم که بتوانیم به کسی دقایقی بازی بدهیم که بازی نکرده باشد.

پس صحبت خواهیم کرد. فکر می کنم که باشگاه با ایجنت او صحبت و وضعیت را مشخص خواهد کرد. ما هم در پایان فصل صحبت می کنیم. مثل فرناندینیو که در شرایط مشابهی است."

آگوئرو این فصل به دلیل مصدومیت در نیمه اول فصل قادر نبود در بازی های زیادی برای سیتی به میدان برود و پیش از بازگشت به بازی ها نیز در ابتدای سال نوی میلادی به کرونا مبتلا شد.

مهاجم آرژانتینی سیتی در این فصل تنها در 11 بازی در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته و تنها دو گل به نام خود ثبت کرده که یکی از این دو گل نیز از روی نقطه پنالتی بوده است

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی