|

می‌خواهیم فوتبال هند را به جهان معرفی کنیم

سرمربی تیم اف سی گوای هند بازی با تیمهایی مثل الریان و پرسپولیس را در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را با لفظ خطرناک توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم اف سی گوا با هدایت خوان فرناندو جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با کسب رتبه اول سوپر لیگ هندوستان به دست آورد. این تیم در حالی خود را برای بازی روز 25 فروردین مقابل الریان قطر آماده می کند که این اولین تجربه اش در مسابقات قاره ای به شمار می رود.

خوان فرناندو در آستانه شروع مسابقات و تقابل با الریان صحبت هایی را انجام داد که می خوانید:

این یک مسئولیت بزرگ است

این یک مسئولیت بزرگ است. این اولین تجربه آسیایی من در هند و باشگاه گوا است. بعد از شش ماه، من بازیکنان و باشگاه را می شناسم اما این یک مسئولیت بزرگ است چرا که یک رقابت محلی نیست بلکه یک رقابت بین المللی است. حضور در این مسابقات مانند ارائه فوتبال هند به جهان خواهد بود.

شش بازی بسیار مهم داریم

همه بازیکنان باید تمرکز داشته باشند تا به صورت تیمی آماده بازی در طول 90 دقیقه باشند. این خیلی مهم است که همه چیز را روز به روز پیش برویم. این فقط در مورد بازی اول یا دوم نیست. شش بازی در مرحله گروهی داریم که همه شان برای ما بسیار مهم است.

اف سی گوا پس از بازی برابر الریان ، در گروه E (منطقه غرب) به مصاف الوحده امارات متحده عربی و همچنین موفق ترین تیم ایرانی یعنی پرسپولیس می رود. فراندو از وظیفه ای که در انتظار تیمش است آگاه است. این یک گروه چالش برانگیز برای او تیمش خواهد بود.

کارمان بسیار بسیار دشوار است

من می دانم که کارمان بسیار بسیار دشوار است. آنها (رقبا) بازیکنان بسیار خوبی  باتجربه زیادی در دارند. برای آنها لحظه بزرگی است که در مرحله گروهی شرکت کنند و به مرحله بعد صعود کنند.

نیاز داریم که یک تیم باشیم

برای ما، این فرصتی عالی برای یادگیری، کسب تجربه و همچنین آگاهی بازیکنان ما از مسابقات بین المللی است. شرایط در این مسابقات متفاوت است؛ شما باید در تمام طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشید و مثل یک تیم کار کنید. در لیگ هند شما دو سه بازیکن دارید که پاس های خوب و دریبل خوب دارند و می توانند به تیم کمک کنند اما در مسابقات بین المللی شما نیاز به این دارید که یک تیم باشید؛ این خیلی مهم است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی