|

استقلال و پرسپولیس محروم از جذب بازیکن خارجی جدید

با اینکه زمان نقل و انتقالات فصل جدید اعلام شد هنوز اشاره ای به لغو ممنوعیت حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، تیم های لیگ برتری از ۲۵ مرداد می توانند به طور رسمی بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کنند و سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم می توانند با مهره های جدید به مصاف حریفان خود بروند.

با وجود اعلام این تقویم هنوز اشاره ای به این موضوع نشده که تیم ها می توانند بازیکن و مربی خارجی جدید به خدمت بگیرند. قنبرزاده سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال البته پیش تر به این موضوع اشاره کرده بود و به صراحت اشاره داشت تیم ها می توانند در فصل جدید بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

به نظر می رسد هنوز ساز و کارهای حضور خارجی های جدید در لیگ برتر تدوین نشده است. در جلسات پیش نویس این طرح اعلام شده بود تیم های دارای پرونده در فیفا تا زمان مختومه شدن پرونده ها حق جذب بازیکن خارجی جدید را نخواهند داشت که استقلال و پرسپولیس از این دسته هستند. استقلال با شکایت استراماچونی و پادوانی مواجه شده است و پرسپولیس هم با شکایت کالدرون روبرو است. از سویی قرار شد فیلترهای خاصی برای حضور خارجی ها در این ایران برقرار شود؛ به طور مثال بازیکن آسیایی که می خواهد پیراهن تیم های لیگ برتری را برتن کند حتما باید عضو تیم ملی کشورش باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا این پیش نویس ها به تایید می رسد و مصوبه می شود یا خیر؟ بدون شک اگر سخت گیری های لازم صورت نگیرد پرونده علیه تیم های ایرانی در فیفا انباشته می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی