|

پول فروش قایدی کجا خرج میشود؟

مهدی قایدی

پیشکسوت استقلال گفت: اگر قرار است پول فروش مهدی قائدی در باشگاه استقلال حیف و میل شود همان بهتر که این بازیکن را نفروشند.

لینک کوتاه کپی شد

با ورود باشگاه استقلال به فصل نقل و انتقالات، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون بازیکنان این تیم و همچنین نفراتی که کادر مدیریتی در صدد جذب آنها هستند مطرح می شود. مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرورزشی، درباره حضور استقلال در فصل نقل و انتقالات و شایعات مطرح شده درباره فرشید اسماعیلی و پنالتی های از دست داده اش حرف زد:

عملکرد مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات را چطور می بینید؟

به هر حال مدیران در حال انجام دادن کارشان هستند. کادر فنی لیستش را داده و انشاالله که به خوبی و خوشی بازیکنان مدنظر کادر فنی که نفرات جوان و موثری هستند بتوانند به استقلال بیایند تا تیم تقویت شود. هرچند که این موضوع بسیار سخت است.

با توجه به شرایطی که این روزها در موضوع نقل و انتقال بازیکن به وجود آمده کار را سخت کرده است. این روزها خیلی از تیم‌ها با جیب پر وارد این بازار می‌شوند که این موضوع کار را دشوارتر می‌کند. حتی امروز می‌شنویم که باشگاهی مثل آلومینیوم اراک پول زیادی برای هزینه کردن آورده تا بازیکن بگیرد و ازطرفی تراکتور، گل گهر سیرجان، فولاد و سپاهان هم هستند که البته علاوه بر پیشنهاد های مالی خوب، اگر هم بازیکنی داشته باشند که استقلال بخواهد از آن ها بگیرد پول زیادی بابت رضایتنامه اش می خواهند.

چاره استقلال چیست؟

متاسفانه ما در باشگاه مان گروه استعدادیاب و آکادمی قوی نداریم. اگر در تیم‌های پایه باشگاه بازیکنان جوان تربیت می‌شدند می‌توانستیم علاوه بر تامین نیاز تیم اصلی بازیکن هم بفروشیم. این روزها هواداران استقلال بابت جدایی احتمالی مهدی قائدی به شدت نگران هستند. جدایی این بازیکن چه لطمه ای به باشگاه می زند؟

این برای هر باشگاهی ممکن است اتفاق بیفتد. ما به یاد داریم دو سال پیش پس از پایان فینال چمپیونزلیگ، تیم آژاکس چند نفر از بهترین بازیکنانش را فروخت. این یکی از راه های درآمدزایی باشگاه های بزرگ است. اتلتیکو مادرید هم امروزه این روش را در پیش گرفته است. فقط امیدوارم اگر قرار است قایدی فروخته شود پولی که از این طریق به دست می‌آید حیف و میل نشود. حتی شاید بتوان بخشی از این پول را در تیم‌های پایه هزینه کرد تا لااقل سالی ۳ یا ۴ بازیکن و یا حداقل یک بازیکن مثل قایدی از آن بیرون بیاید تا بتوان با فروشش بخشی از هزینه‌های باشگاه را تامین کرد.

گفته شده پس از فینال جام حذفی فرشید اسماعیلی در جمع دوستانش عنوان کرده که دیگر تا آخر عمرش پنالتی نخواهد زد! فکر می کنید این کار را بکند؟

اگر این حرف را زده باشد قطعاً روی یک تصمیم احساسی است. هضم این اتفاق برای بازیکن ساده نیست ولی ما ورزشکاران یاد گرفته ایم که بر تمام مشکلات غلبه کنیم. فرشید اسماعیلی هم جزو بازیکنان خوب فوتبال ما و تیم استقلال است و قطعا می تواند پنالتی زن خوبی باشد. این دو پنالتی که در دربی و فینال حذفی از دست داده او را تا حدی ناراحت کرده ولی قطعاً در آینده می تواند پنالتی های مهمی را برای استقلال به گل تبدیل کند.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی