|

احمد نوراللهی پرسپولیس را قال گذاشت و با الاهلی تمام کرد!

امروز پیج های فوتبال امارات از پیوستن رسمی این بازیکن پرسپولیس به شباب الاهلی خبر دادند

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس چند روزی است که در دبی به سر می برد و طبق اخبار مطرح شده، در حال مذاکره با باشگاه شباب الاهلی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس، در همین رابطه نشریه معتبر «الاتحاد» امارات با انتشار تصویری از احمد نوراللهی در کنار علی کریمی در دبی نوشت: علی کریمی بازیکن سابق الاهلی در کنار احمد نور اللهی بازیکنی که اخیرا به شباب الاهلی ملحق شده، در دبی حضور پیدا کرد.

2672627_306

البته عکسی که این نشریه اماراتی منتشر کرده به نظر می رسد مربوط به زمستان و تزئینی است. از امروز پیج های فوتبال امارات از پیوستن رسمی این بازیکن پرسپولیس به شباب الاهلی خبر دادند ولی هیچ رسانه رسمی و مسئول باشگاه اظهار نظری نکرده و این خبر همچنان تاییدیه رسمی ندارد.

2672628_924

سکوت عجیب احمد نوراللهی در قبال شایعات

از طرف دیگر احمد نور اللهی هم سکوت کرده و هیچ اظهارنظری از این بازیکن یا وکیلش در این زمینه مطرح نشده است. باشگاه پرسپولیس نیز همچنان منتظر نور اللهی تا قراردادش را تمدید کند.

در این زمینه محمد حمدون سرپرست شباب الاهلی در واکنش به جذب بازیکنان جدید، گفت: اسم های زیادی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات تابستانی مطرح است و باشگاه در حال مذاکره با چندین بازیکن است. مذاکرات به صورت سری در حال انجام است و ما نمی توانیم اسم بازیکنان را فاش کنیم.

این مسئول بلندپایه باشگاه شباب الاهلی در زمینه اینکه به صورت مشخص با نوراللهی توافق کردند و بزودی قراردادش امضا می شود، گفت: بستگی به جریان مذاکرات دارد. هنوز چیزی قطعی نیست. در نقل و انتقالات شما می بیند یک بازیکن به امضای قرارداد با باشگاه نزدیک است ولی همه چیز در آخرین لحظه بهم می خورد. نیاز به زمان است و تا دو روز آینده بازیکنان جدید را معرفی خواهیم کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی