|

حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی !

ریحانه پارسا بار دیگر با حضور در موزیک ویدیو و تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی با نام بارون دلم خواسته حاشیه ساز شد و جنجال به پا کرد .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر و هنرپیشه کم سن و سال ایرانی که این روز ها به پر حاشیه ترین بازیگر ایرانی و چهره اینستاگرامی تبدیل شده است. بار دیگر حاشیه ساز شد. حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی بارون دلم خواست جنجال به پا کرد. در ادامه متن موزیک ویدیو و تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام بارون دلم خواست با حضور و بازی ریحانه پارسا را مشاهده کنید.

حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی بارون دلم خواست

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که چندی پیش با مهاجرت به ترکیه و انتشار تصاویر نیمه برهنه از خود جنجال زیادی به پا کرده بود، بار دیگر با حضور در موزیک ویدیو و تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی حاشیه ساز شد. ریحانه پارسا، بازیگر تازه مهاجرت کرده سینمای ایران در جدید ترین کلیپ شادمهر عقیلی نقش ‌آفرینی کرده است. کلیپی که ساعاتی پیش منتشر شده است!

ریحانه پارسا در تیزر آهنگ شادمهر عقیلی

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود. ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد. ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت. خبر طلاق و جدایی مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است. هم اکنون نیز ساعتی پیش تیزر جدید آهنگ شادمهر عقیلی منتشر شده که باعث تعجب زیاد کاربران فضای مجازی شده است.

ریحانه پارسا بعد از حواشی اخیر باز هم حاشیه ساز شد. گویی ریحانه پارسا خیال ندارد تا این حواشی را پایان دهد. ساعتی پیش موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی برای تیزر آهنگ جدید بارون دلم خواست منتشر شد که ریحانه پارسا در این تیزر نقش آفرینی کرده است.

پیشنهاد می شود: (عکس) این فرد واسطه حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو شادمهر

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده این روز ها به پر حاشیه ترین چهره اینستاگرامی ایران تبدیل شده است. حواشی ریحانه پارسا از خبر مهاجرت به ترکیه و خداحافظی با ایران تا خبر کشف حجاب و انتشار تصاویر نیمه برهنه حاشیه و جنجال های زیادی به پا کرد. تا به جایی که ساعتی پیش ویدیویی از همکاری جدید ریحانه پارسا با شادمهر عقیلی منتشر شد. اما در ادامه نگاهی به بیوگرافی ریحانه پارسا داشته باشیم.

  • نام : ریحانه پارسا
  • تاریخ تولد: ۱۳۷۲
  • ملیت : ایرانی
  • محل تولد: تهران
  • پیشه : بازیگر
  • تحصیلات: لیسانس بازیگری
  • فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و به جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد. اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد. ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

پیشنهاد می شود: واکنش تند شهره قمر به همکاری شادمهر و ریحانه پارسا

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی خواننده ، آهنگساز ، تنظیم ‌کننده ، نوازنده ، ترانه ‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون نیز در آنجا ساکن است. شادمهر عقیلی اخیرا با انتشار تیزر آهنگ جدیدش و همکاری با ریحانه پارسا بازیگر حاشیه ساز همه را شوکه کرده است.

همکاری شادمهر عقیلی با ریحانه پارسا کاربران فضای مجازی و طرفداران شادمهر عقیلی را بسیار شوکه کرده و گفته می شود بسیاری از هواداران به او سخت انتقاد کرده و وی را در صفحه مجازی اش در اینستاگرام ریپورت کرده اند. انتظار می رود که در پی این ریپورت ها احتمال بسته شدن پیج شادمهر و یا هک شدن آن نیز وجود داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی