|

وقتی پریرا و زنش شدن محبوب دل پرسپولیسااا؛ جنیفر خانوم و چالش عجیبش تو طهرون!

Jeniffer Endringer shayanews

پریرا و همسر جذابش این روزها تونستن دل هواداران پرسپولیس رو تا حد زیادی بدست بیارن و حالا خیلی از پرسپولیسی ها پیگیر اونا هستن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پرسپولیس این روزها با پریرا مهاجم جدید و برزیلی خودش روزهای خیلی خوبی رو داره سپری می کنه. اون ها در لیگ دو بازی پیشت سرهم بردند و در جام حذفی هم در اصفهان سپاهان مدعی رو شکست دادن تا تیم یحیی بعد از بحرانی که دچارش شده بود حالا کم کم به ساحل آرامش برسه و فاصله اش هم با صدر فقط یک امتیاز باشه. پریرا برزیلی هرچند هنوز تو پرسپولیس پاش به گلزنی باز نشده اما تو دو بازی اخیر بازیکن ثابت پرسپولیسی ها بود و عملکر قابل قبولی هم داشت.

در خصوص پریرا برزیلی یک نکته جالب وجود داره و اون هم حضور خانومش در ایرانه. خانوم جنیفر که گویا یک بدنساز حرفه ای هستن تو فضای مجاز هم به شدت فعال هست و هر روز از فعالیت های شخصی تا لحظات خاص بودن در کنار همسرش رو برای فالوورهاش پست و استوری می کنه. ایشون که 300 هزار نفر دنبال کننده دارن تو صفحه شخصیش بیش از 3500 پست منتشر کرده. البته اینم بگم که 40-50 هزار نفر از فالوورهای جنیفر خانوم احتمالاً پرسپولیسی هستن و از زمان حضورش تو ایران دنبال کنندش شدن.

jenifer

دلبری جنیفر خانوم با حیوون خونگی زشتش!

جنیفر و پریرا هم مثل همه خارجی ها حیوون خونگی دارن که باخودشون به ایران آوردن و تو هتل محل اقامت شون ازش نگهداری می کنن. حیوون خونگی اونا یه سگ از نژاد پاگ هست که خیلی قیافه جذاب و بامزه ای نداره! خانوم به تازگی یه استوری از سگش گذاشت و در حالی که سگش تو بغلش هست داره صورت خانوم رو به شکل بامزه ای لیس می زنه!

580

وقتی پیجای هواداری پرسپولیس زوم شدن رو جنیفر!

جنیفر خوب یه بلاگ تمام عیار هست و قشنگ بلد که چه کار کنه تا دل هوارداری پرسپولیس رو بدست بیاره و اونا رو بکشونه به پیجش و تعداد فالوورهاش و ببره بالا. خانوم تو هر بازی پرسپولیس با تی شرت سرخ و در حال تماشای بازی از خودش عکس و استوری منتشر می کنه و اینجوری تونسته توجه پیج های هواداری پرسپولیس رو هم به سمت خودش جلب کنه و اون ها هم حالا از خانوم خانوما استوری منتشر می کنن و هواداری پرسپولیس رو سوق میدن به سمت صفحه جنیفر خانم.

jenifer2

وقتی جنیفر خانوم هی تند تند عکسای عروسی شون رو میزاره!

گفتیم که پریرا و همسرش جنیفر خانوم تو اینستاگرام و فضای مجازی تا دلتون بخواد پر کار هستن و از همه چیزشون عکس و ویدیو دارن تو پیجشون. همین چند روزی که پریرا اومده ایران گویا سالگرد ازدواجش با جنیفر بوده و به همین خاطر هردوشون یه عکس جذاب و خاطره انگیز از روز عروسی شون منتشر کردن که حسابی هم مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفت و کلی لایک و کامنت گرفت. این عکس البته یه نکته عجیب هم داشت و اونم نوع لباس پریرا بود که کت و شلوار یکدست سفید رو با دمپایی لا انگشتی پوشیده بود! 

leandropereiraa

وقتی جنیفر تو سالن بدنسازی تو طهرون شوک شد!

اول متن گفتیم که جنیفر خانوم به شدت اهل ورزش کردن هستن و یه بدنساز حرفه ای هستن ایشون همون روز اولی که اومدن ایران سراغ سالن بدنسازی گرفتن البته این موضوع هم براشون کمی عجیب بود که تو ایران زن و مرد باید مجزا از هم و تو تایم های جداگانه ورزش کنن.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی