|

مدل آمریکایی که تو عربستان محجبه شد؛ بلاحدید با کت واکش همه رو انگشت به دهن گذاشت!

bella hadid in Fashion Trust Arabia

این مدل جذاب با سن کمی که دارد توانسته توجهات زیادی را نسبت به خود جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-بلا حدید مدل زیبا و جوان آمریکایی، با سن کمی که دارد توانسته توجهات زیادی را نسبت به خود جلب کند. او یکی از اعضای خانواده معروف حدید است که جزو موفق ترین افراد این خانواده نیز می باشد.بلا متولد سال ١٩٩۶ پدرش فلسطینی (محمد حدید)، مادرش هلندى (یولاندا فاستر-مدل) و نامادری او (همسر محمد) یک ایرانی به نام شیوا صفایی ست. بلا با قد ١٧۵ یکی از مدل های مطرح دنیا است. نام کامل او ایزابلا خیر حدید است، اما به نام بلا حدید شهرت دارد. به گفته خودش مسلمان است و از این بابت بسیار خوشحال است. یک خواهر به نام جى جى و یک برادر به نام انوار دارد. بلا در دانشگاه پارسونز نیویورک در رشته عکاسی تحصیل کرده است ولی نهایتا تصمیم گرفته که حرفه مادر و خواهرش یعنی مدلینگ رو ادامه دهد.خواهران حدید در کمپین های مدلینگ فندی (Fendi)،موسکینو (Moschino)، تاپ شاپ (Topshop) و تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) و دیگر برندها با یکدیگر همکاری کردند.

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید و خواهرش جی جی

بلاحدید

بلاحدید

بلاحدید

bella-hadid-6

آخرین فشن شو بلا حدید

بلا حدید به تازگی در مراسم جایزه Fashion Trust Arabia یک لباس خیلی قدیمی به تن کرد و همه تماشاگران را شوکه کرد. این سوپرمدل بااین لباس در مراسم جوایز فشن تراست عربستان سعودی 2022 در موزه ملی قطر در دوحه شرکت کرد و در آنجا جایزه را به سیهام آلبینالی و سارا آلبینالی برندگان اهدا کرد.

نکته قابل توجه این است که بلا در کنار پدرش، محمد حدید، با لباس‌ قدیمی خود مراسم را برگزار کرد. این دختر 26 ساله یک لباس ماکسی کلاهدار سرمه ای Azzedine Alaia که در فشن شو پاییز و زمستان 1986 این برند را به تن داشت وارد مجلس شد. این لباس پیش از این توسط خواننده معروف گریس جونز که یکی از الهام‌بخش‌های فقید تونسی بود، پوشیده بود برای همه سوال شده بود که  این سوپر مدل چرا لباس قدیمی را به تن کرده آیا او برنامه جدیدی در سر دارد نامشخص است،  اکنون این لباس در فروشگاه‌های لوکس قدیمی 1st Dibs موجود است که قیمت آن حدود 27000 پوند است.

بلاحدید

bellamo-t

Screenshot_20221030-131903_Instagram

بلاحدید

bellmo3-z

بلاحدید

بلاحدید

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی