|

به گیسات مینازی واسه بلندیش؟ برو عامو بیا ببین این خانومای کچل فِیس دارن خوووشگل!

داشتن موی بلند یه موهبته اما اگه فکر می کنید که بدون گیسای آبشاری نمیشه جذاب بود پیشنهاد می کنم حتماً این مقاله مارو دنبال کنبد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بازیگری و سلبریتی بودن هنری است که طرفداران زیادی دارد افراد حاضرند برای رسیدن به اهدافشان در این راه هرکاری انجام دهند ولی بعضی ازآن ها به دلیل حمایت و ابراز همدردی با افراد سرطانی دست به این کار میزنند که قابل تحسین است در گزارش تصویری امروز زنانی را می بینیم که با موی تراشیده بسیار زیبا و جذاب هستند و نکته قابل توجه این است که در سینمای ما چند بازیگر زن پا را فراتر از حد معمول گذاشته و برای رسیدن به قله موفقیت حاضر به تراشیدن موهای سرشان و ایفای نقشی متفاوت شدند و این بازیگران زن ایرانی با سرهای تراشیده و کچل کرده مانند مردها در فیلم ها به نقش آفرینی پرداختند این بازیگران زن نقش خود را بسیار زیبا بازی نمودند که برخی از این فیلم ها جایزه گرفته است.

بااین عکس ها متوجه می شویم که یک باور عمومی است که مو یکی از فاکتورهای زیبایی زنان است.این مسئله به قدری حائز اهمیت است که بسیاری از مدلهای زیبای مو برای جلوه و زیبایی بیشتر زنان خلق شده است. اما این زنان ثابت کرده اند که زیبایی واقعی وابسته به هیچ فاکتوری نیست . این هنرپیشه های زیبای هالیوودی برای اجرای چند سکانس از یک فیلم حاضر شده اند موهای خود را از ته بتراشند اما زیبایی خود را همچنان حفظ کنند.

هانیه-توسلی

بهناز-جعفری

نیلوفر-خوش-خلق

 

اندیشه-فولادوند

آزاده-زارعی

پانته-آ-بهرام

زنان کچل

کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

زنان کچل

​  زنان کچل

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی