|

جل الخالق نگا استیل گنگو نگا ترکیب و رنگو؛ خانومای مدل قد بلندی که کف همه رو بریدن!

قدبلندی

قد بلند بودن یک مزیت در حرفه مد است، دنیای مد مجموعه‌ای است که برترین افراد جهان که امروز شاهد بلندترین افراد در صنعت مد خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروزه صنعت مدلینگ و دنیای مد و فشن بیشتر از هر دورانی پیشرفت کرده و ما هرروزه شاهد ورود زنان و مردان بیشتری به این عرصه هستیم. قد بلند بودن یک مزیت در حرفه مد است، دنیای مد مجموعه‌ای است که برترین افراد جهان در آن فعالیت دارند. دنیای مد سرشار از شگفتی‌ها است. در این گزارش تلاش‌ داریم به یک موضوع جالب، یعنی بلند قدترین سلبریتی‌ها بپردازی.ماکنون در گزارش تصویری امروز نگاهی عمیق‌تر به یکی از انحصاری‌ترین و پرتقاضاترین بخش‌های جامعه خود و همچنین بلندترین مدل‌های جهان در تمام دوران بیندازیم تا درک بهتری از آن داشته باشیم.

آنا هیکمن

هکیمن یکی از قد بلندترین مدل های جهان و یکی از مدل هایی است که بلندترین پاها را دارد. پاهای 46.5 اینچی او در ابتدا در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان "مدل با بلندترین پاها" ثبت شد وقد او 1.85 می باشد او در حال حاضر مجری یک برنامه تلویزیونی روزانه در برزیل است، که به نام خود برند لباس، جواهرات، لوازم آرایشی و لوازم جانبی دارد.

مدلینگ

مدلینگ

مدلینگ

هانا سوکوپوا

قد این مدل هم  1.85 است، هانا سوکوپوا علاوه بر اینکه یکی از بلندقدترین مدل های جهان است،  پرمشغله ترین مدل نیز هست، سوکوپووا از سال ۱۹۹۸ به عنوان مدل در پراگ شروع به کار کرد. او اولین قرارداد مهم مدلینگ خود را در ۱۵ سالگی به عنوان چهره عطر «شیک» از برند کارولینا هررا امضا کرد. در سپتامبر ۲۰۰۴، سوکوپووا به عنوان یکی از نه مدل حاضر در جلد وگ آمریکا در شماره‌ای انتخاب شد که سوپرمدل‌های امروز را با سوپرمدل‌های دوران اوج دهه ۸۰ و ۹۰ مقایسه می‌کرد.

image-1

مدل

 

اولوچی اونواگبا

یک مدل نیجریه ای، به طرز چشمگیری قد بلند و فوق العاده خوش اندام است، و قد او 1.83می‌باشد، به همین دلیل است که Sports Illustrated او را برای چندین جلد انتخاب کرده است. او همچنین در Vogue، Elle، و i-D ظاهر شد. و برای برندهایی مانند Gianfranco Ferré، Lancôme، Ann Taylor، Clinique، Bergdorf Goodman، Nordstrom، Macy's، Banana Republic، Gap، Express، L'Oreal و Coca-Cola مدلسازی کرده است و همچنین به عنوان مدل برتر برای ویکتوریا کار کرده است.

هانا سوکوپوا

Oluchi-Onweagba-752x1024

هانا سوکوپوا

 

جولیا استگنر

این مدل با قد 1.83 متولد کشور آلمان است، او برای اولین بار  در پاریس روی جلد مجله Elle ظاهر شد. Super Management سرانجام چهار ماه بعد نمایشگاه پاییز 2003 Yves Saint Laurent را امضا کرد و افتتاح کرد. او در سال 2003 روی جلد Vogue ظاهر شد و تبلیغاتی برای Strenesse و Sportmax، در میان دیگران (نسخه های فرانسوی، ایتالیایی، Nippon و آلمانی) انجام داد او همچنین چندین فصل مدلHugo Boss بوده است.

​  مدلینگ

مدلینگ

آنا بئاتریز باروس

(زاده۲۹می ۱۹۸۱) یک مدل برزیلی است که بخاطر حضور چندگانه در لباس شنا، ورزشی شناخته شده که قد این مدل 1.83می‌باشد و کارهایش با ویکتوریا سکرت و Intimissi.Guess .Cosmetics جنیفر لوپز شناخته شده‌است. همچنین او رابطه صمیمانه ای با مدل‌های مشهور آدریانا لیما و الساندرا آمبروسیو دارد. او در ژوئیه سال ۲۰۱۶ با یک میلیاردر در جزیره ای ازدواج کرد و در مه ماه سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرد اولین بچه خود را باردار است.

هانا سوکوپوا

مدلینگ

مدلینگ

مدلینگ

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی