|

(عکس) سید محمود موسوی مجد جاسوس سیا چگونه محل سردار سلیمانی را لو داد؟

سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به اعدام محکوم شد. وی در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی…

لینک کوتاه کپی شد

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه‌ها در خصوص دستگیری یکی از جاسوسان آمریکایی گفت: اولا بگویم که آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیست تلاش می‌کنند برای جاسوسی، اما نیرو‌ها و سربازان گمنام امام زمان فعالیت این گروه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و اجازه تحرکات به این افراد نمی‌دهند.

(عکس) تصویری از سید محمود موسوی مجد؛ جاسوس سی‌آی‌ای و موساد

بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروس قدس سپاه، از آنجا که وی به دلیل ماموریت های متعدد رفت و آمدهای زیادی به عراق و به خصوص فرودگاه بغداد داشت، این گمانه زنی به وجود آمد که زمان و محل تردد او توسط شخص خاصی افشا شده باشد.

سید محمد موسوی مجد کیست؟

سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به خاطر افشای محل سردار حاج قاسم سلیمانی به اعدام محکوم شد. وی در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی نیروهای سپاه قدس جاسوسی می کرد و محل های تردد شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود.

همه چیز تکذیب شد؛ قوه قضائیه: پرونده موسوی هیج ارتباطی با ترور سردار سلیمانی ندارد !

موسوی مجد چگونه محل تردد سردار سلیمانی را لو داد؟

از آنجا که نیروهای آمریکایی از مدتها قبل به دنبال حذف سردار سلیمانی بودند، جاسوس هایی را برای اطلاع از برنامه تردد سردار سلیمانی استخدام کردند. گفته می شود سیدمحمود موسوی مجد از جمله مهمترین جاسوس های سیا در منطقه بود که موفق شده بود از برنامه حضور سردار در فرودگاه بغداد اطلاع کسب کند. بامداد روز جمعه ۱۲ دی و در پی حمله هوایی نیرو‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران پس از عمری مجاهدت به شهادت رسید. در این حمله جنایات‌بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشدالعبی قهرمان عراق از جمله ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند.

مدیرعامل میزان: موسوی مجد سردار سلیمانی را لود نداد!

مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) در توئیتی گفت: سید محمود موسوی مجد در زمان شهادت ‎حاج قاسم_سلیمانی در بازداشت بوده و عامل لو دادن ورود سردار سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس به فرودگاه بغداد نبوده است. (عکس) سید محمود موسوی مجد جاسوس سیا چگونه محل سردار سلیمانی را لو داد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی