|

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

علت جدایی یوسف تیموری از همسرش همچنین (ویدیو) ماجرای قهر همسر یوسف تیموریو رفتنش از ایران چه بود

لینک کوتاه کپی شد
2
علت جدایی یوسف تیموری از همسرش همچنین (ویدیو) ماجرای قهر همسر یوسف تیموریو رفتنش از ایران چه بود؟ به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که بسیاری او را با نقش «پولاد» در سریال زیر آسمان شهر می شناسند، در برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی از جدایی همسر تایلندی اش پرده برداشت. یوسف تیموری چندی قبل در یک مصاحبه گفته بود که آرمین پسرش نیست و همسر و فرزندش را برای ادامه تحصیل آرمین راهی تایلند کرد و قول داد که زود به زود به آن ها سر بزند. یوسف تیموری اکنون ۳۹ ساله است و با یک خانم تایلندی ازدواج کرده بود و پسر این خانم را به عنوان پسر خودش معرفی کرد. این زن و شوهر پس از مشاوره گرفتن از پزشکان تصمیم گرفتند که واقعیت را به آرمین بگویند. حالا اما یوسف تیموری از جدایی همسرش گفته و ظاهرا این قضیه کاملا جدی است. یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

یوسف تیموری

او علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. آقا یوسف که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد.

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

بیلیارد بازی یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم چند سال است که با یک دختر تایلندی آشنا شده و با ازدواج می کند.

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

این زوج 1.5 سال بعد صاحب یک پسر به نام آرمین می شوند که بیشتر به مادرش شباهت دارد.

مصاحبه ای کوتاه یوسف تیموری و همسرش را در ادامه می خوانید:

یوسف تیموری:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

یوسف تیموری و پسرش آرمین

-اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم. همسر یوسف تیموری : اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

ماجرای جدایی یوسف تیموری از همسرش و علت قهر کردن همسرش + ویدیو

یوسف تیموری و همسرش

-من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی