|

(عکس) غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران مجلس را ترک کرد/بیوگرافی + همسر و فرزندان

در پی رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم گچساران وی در اولین پست اینستاگرامی خود نوشت: «مجلس رأی اعتماد به اعتبارنامه نداد؛ تمام…

لینک کوتاه کپی شد

صبح دیروز اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون در صحن مجلس یازدهم رد شد. منتخب گچساران در اولین پست اینستاگرامی خود پس از رد اعتبارنامه اش نوشت: «مجلس رأی اعتماد به اعتبارنامه نداد؛ تمام آنچه که حجت بود ادا شد. مردم خونسردی خودشان را حفظ کنند.»

علت رد اعتبارنامه تاجگردون

پرونده نماینده گچساران با پیگیری نمایندگان انقلابی و در عمل به وصیت نامه امام راحل با اسنادی که توسط مخالفان اعتبارنامه او پیرامون عدم صداقت، اعمال نفوذ، رانت و به طور کلی فسادهای صورت گرفته ارائه شده بود توسط سایر نمایندگان بسته شد. پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره صبح امروز با رای 128 نماینده مجلس، اعتبارنامه تاجگردون علی رغم گزارش مثبت کمیسیون تحقیق رد شد. پرونده نماینده مردم گچساران با پیگیری نمایندگان انقلابی و در عمل به وصیت نامه امام راحل با اسنادی که توسط مخالفان اعتبارنامه او پیرامون عدم صداقت، اعمال نفوذ، رانت و به طور کلی فسادهای صورت گرفته ارائه شده بود توسط سایر نمایندگان بسته شد و مجلس یازدهم از اولین آزمون جدی خود سربلند بیرون آمد.

غلامرضا تاجگردون کیست

غلامرضا تاجگردون، فرزند ظفر متولد شهریور ۱۳۴۵ در گچساران کهکیلویه و بویر احمد بدنیا آمده و نماینده مجلس، سیاستمدار، اقتصاددان و مدرس دانشگاه ایرانی است. تاجگردون،دانش‌آموخته کارشناسی اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی ،فوق‌لیسانس برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی است گفته میشود که او دارای دکترای مدیریت اقتصادی از مؤسسه گلوبال بیزنس (بلژیک) است.

(عکس) غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران مجلس را ترک کرد/بیوگرافی + همسر و فرزندان

وی در سال ۱۳۶۸ ازدواج فامیلی کرده و با دختر عموی خود وصلت کرده، حاصل این ازدواج دو پسر و یک دختر است. همسرش دبیر آموزش و پرورش و فرهنگی است و پسرش امیررضا نیز ازدواج کرده است.

سوابق و کارنامه

او تاکنون بعنوان نمایندهٔ دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از سوی مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، همچنین استاد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، در سال ۹۸ فعالیت میکرد زمانی که حدودا ۲۲ سال داشتم یک آپارتمان در خیابان وزرای تهران خریدم. پس اگر مالی دارم و زیاد می‌شود از مجلس و دولت نبوده است. از ۲۴ سالگی جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم. هوش حداقلی معیشتی هم دارم و اینطور بوده که زمینی بفروشم یا ماشینی بخرم و بفروشم.

حواشی و جنجالها

تاجگردون نخستین بار در سال ۱۳۸۴ در انتخابات میان دوره‌ای مجلس هفتم شرکت کرد، که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان رد شد. وی همچنین در سال ۱۳۸۶ در انتخابات مجلس هشتم نیز کاندید شد، اما در انتخابات شکست خورد و از ورود به مجلس بازماند. او در دوره یازدهم مجلس در سال ۹۸ شرکت کرد که توانست به مجلس یابد، اما اعتبارنامه و مدرک دکترای او دچار حاشیه شده و به چالش کشیده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی