|

ماجرای جشن تکلیف لاکچری در فضای مجازی چیست؟

ماجرای جشن تکلیف لاکچری در اوضاع کرونایی چیست؟ ویدیو منتشر شده یکی از کاربران فضای مجازی با انتقاد زیادی از سوی کاربران فضای مجازی رو به…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

این روز ها که فاصله طبقاتی مردم روز به روز در حال افزایش است، گاه و بی گاه خبر هایی از اتفاق های لاکچری به گوش می رسد که داغ مردم را تازه تر می کند. از تولد های لاکچری در تاریخ های لاکچری گرفته تا ماشین و خانه های لاکچری . اینبار اما ماجرای عجیب یک جشن تکلیف لاکچری باعث جلب توجه و واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است. اما ماجرا از چه قرار است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ویدیو جشن تکلیف لاکچری

ماجرای جشن تکلیف لاکچری در فضای مجازی چیست؟

اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی از جشن تکلیف چندین دختر بچه حاشیه ساز شده است. در ویدیویی که در بالا مشاهده کردید، یک جشن تکلیف نسبتا گران قیمت و متفاوت را مشاهده کردید، که با واکنش شدید کاربران مجازی رو به رو بوده است. یک کاربر در فضای مجازی و در توئیتر گفته است که زمانی که برخی از مردم از درد بی نانی دست به خودکشی می زنند، عده ای اینچنین جشن تکلیف های لاکچری می گیرند. اما آیا به نظر شما برگزار کردن مراسم هایی همچون جشن تکلیف برای دختران و پسران که پا به سن تکلیف گذاشته اند، کار نادرستی است؟ آیا متوسل شدن به راه های به روز و نوین و بعضا لاکچری برای ترغیب نسل نوجوان به دین مبین اسلام کار اشتباهی است؟ حالا که برخی از افراد جامعه ماشین ها ، خانه ها ، ویلا ، لباس ، سفر ، جشن های تولد و حتی عزای فوق لاکچریشان را به رخ مردم می کشند، عده ای دیگر نیز با یک جشن تکیف متفاوت و به قول کاربران فضای مجازی لاکچری پا به عرصه گذاشته اند. اگرچه ترغیب کودکان به روی آوردن به دین مبین اسلام با جشن ها و مراسم هایی شاد کار پسندیده ای است، اما این موضوع نباید به سوژه ای برای حسرت و آه دیگر گروه و اقشار جامعه که توان خرید حتی یک نان را هم نداشته و در بعضی مواقع مثلا هموطنان سیستانی برای خرید نان کارت ملی گرو می گذارند، بدل شود. پیشنهاد می شود: ماجرای توقف فروش و عرضه کلوچه نادری در آلمان چیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی