|

واکنش وزیر ارتباطات به لایو جنجالی اینستا و صحبت های جنجالی پسر 14 ساله

واکنش وزیر ارتباطات به لایو جنجالی اینستا و صحبت های جنجالی پسر 14 ساله . محمد جواد آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

نزدیک به سه روز است که از لیاو جنجالی نوجوان 14 ساله با یک بلاگر معروف می گذرد. این لایو به سرعت در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی رو به رو شد. صحبت های جنسی و وقیحانه پسر نوجوان 14 ساله همگان را در بهت و شرم و تعجب و تاسف فرو برده است. برخی مسئولیت را به دوش مسئولین و برخی به دوش خانواده ها می دانند. به هر ترتیب این لایو جنجالی اینستاگرام با واکنش وزیر راتباطات یعنی آقای آذری جهرمی نیز همراه بوده است. در ادامه با ما همراه باشید.

واکنش وزیر ارتباطات به لایو جنجالی اینستا

در واکنش های کاربران فضای مجازی به لایو جنجالی اینستاگرام پیرو صحبت های جنسی یک پسر بچه و نوجوان 14 ساله با بلاگر معروف بسیاری از آقای وزیر جوان درخواست کردند به این مسئله بپردازد. بسیاری نیز آقایان ویز را مسئول این فاجعه می دانند. اما واکنش آذری جهرمی به این لایو چه بود؟ محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فایل پخش شده در فضای مجازی گفت: پنج یا چهار شب پیش دوستی از عرصه خبر این فایل را برای من ارسال کرد و به من اطلاع داد که گویا اتاق فکری برای من طراحی شده که به بنده در راستای فیلتر اینستاگرام حمله شود. این فایل به دست من رسید و من پاسخ لازم را داده ‌ام، از من خواسته شد در رابطه با فیلترینگ تدبیر کنم که من هم پاسخ دادم. مسئولیت پالایش و فیلترینگ بر عهده مجموعه دیگری است و در آن حوزه خودشان نظر می دهند.

پاسخ آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستاگرام

او در رابطه با ویدیوی کودکی که در فضای مجازی انتشار پیدا کرد، عنوان کرد: اما انصافا فیلم تلخ و آزار دهنده بود. به نظر می رسد، نهاد هایی که مسئولیت امداد رسانی به کودکان و نوجوانان را در این شرایط دارند، باید وارد عمل شوند و به جای پخش این ویدیو به وضعیت این خانواده رسیدگی شود. البته من هم از چند شب پیش در تلاش هستم، آدرسی از این کودک و خانواده پیدا کنم تا در صورت امکان کمکی به آنها صورت بگیرد و این کودک معصوم، نجات پیدا کند. او ادامه داد: در واقع اصل مطلب این کودکان هستند و به جای دعوا با یکدیگر باید به آنها بپردازیم، بالاخره اگر نهاد هایی که مسئولیت فرهنگ و تربیت را به عهده دارند، این مسایل را مد نظر قرار هند، این موضوعات پیش نخواهد آمد. توصیه من هم به نهاد هایی که این فیلم ها را پخش می کنند این است که به طریقی سیاه نمایی نکنند که ضد انقلاب ها و دشمنان ما فکر کنند،؛ وضعیت کل کودکان و نوجوانان در کشور ما به همین شکل است.

مشکل ما کل کودکان و نوجوانان نیست

جهرمی خاطرنشان کرد: اگر در کشور ما فردی مشکل دار، وجود دارد آثار آن، مشکلات دیگری است، به نوعی شهید حججی و به نوعی جوانان دین دار سالم و سلامت هم، این مشکلات را دارند. جوری سیاه نمایی نکنید که فکر کنند فقط در کشور ما همین مشکلات وجود دارد. او در رابطه با مشکلاتی که بر سر راه اینترنت کودکان وجود دارد و مانع از فراگیری آن در کشور شده است گفت: ما به جد این مسئله را از روز اول پیگیری کردیم، پیگیری کنید ببینید چه مانعی وجود دارد. اما اگر شما هنوز از ماجرای لایو جنجالی پسر 14 ساله با بلاگر معروف در اطلاع نیستید، می توانید در لینک زیر ماجرای کامل لایو جنجالی اینستاگرام و واکنش کاربران فضای مجازی به این لایو را مشاهده کنید. البته به دلیل حفظ شئونات اسلامی امکان قرار دادن ویدیو لایو برای ما مقدر نیست. پیشنهاد می شود: لایو جنجالی و جنسی پسر 14 ساله با بلاگر معروف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی