|

شنیدن شرح ماجرای اتهام زینب موسوی از زبان خودش

وقتی فعالیت زینب موسوی داخل ایران غیر ممکنه؛ خسته از دویدن برای مجوز

shayanews

با اینکه قلبش از دوری همسرش مهرداد پاره پاره میشود، اما ده روز بعد که او عازم سفر است همراهش نخواهد رفت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در میان اخباری که این روزها با سرعتی باور نکردنی دست به دست می شوند و اسامی مختلفی از سلبریتی ها گرفته تا بلاگر ها را به تیتر اول اخبار تبدیل می کنند، نام زینب موسوی یا همان امپراطور کوزکو، همچنان حاشیه آفرین است. او که مدتی با انتشار مضامینی در قالب طنز توانست در فضای مجازی توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود اختصاص دهد، در دوران ناآرامی های اخیر کشور، به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی، بازداشت شده بود. همین کافی بود تا وی باز هم به راس اخبار بازگردد و موضوعش به سرعت میان مردم نقل و سپس دست به دست شود. اما اندکی بعد خبری دیگر مبنی بر عفو او به گوش رسید و جنجالی جدید آفرید.

4

حواشی زینب موسوی که یکی دوتا نیست

زینب موسوی که کمی پیش تر با خبر ازدواجش توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جلب کرده بود حاشیه هایش یکی دو تا نیست. به عنوان مثال میتوان به دوره ای اشاره کرد که رندم در چند توئیت، با هرکس که مخالفش بود، به صورتی کاملا تند وارد جدل و بحث میشد. او که واقعا مشخص نبود بنا بر چه باوری خود را در تمام موضوعات صاحب نظر می داند، به جهت داشتن لحن نه چندان مناسب ، انتقاد بسیاری از افراد را نسبت به خود برانگیخت. شرح دقیق ماجرا را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.

وی اخیرا نیز با انتشار یک لایو اینستاگرامی درباره دو سال حکم زندان خود، چگونگی عفو خود و نیز لغو اجرای برنامه اش در اروپا سخن گفت.

2

اتهام و عفو با فاصله ای اندک

او در این لایو و در حالی که بسیار اندوهگین به نظر می رسید، بیان داشت با اینکه قلبش از دوری همسرش مهرداد پاره پاره میشود، اما ده روز بعد که او عازم سفر است همراهش نخواهد رفت. او همچنین به طور مختصر به شرح ماجرای اتهام از سر گذرانده اش پرداخت و بیان داشت که بیست و سوم بهمن با ابلاغیه ای متوجه حکم زندان خود شده است. در پی همین خبر پدر وی موضوع را پیگیری می کند و به او اطلاع می دهند که دخترش به طور قطع باید خود را به قانون معرفی نماید. بنا بر این وی اقدام به انتشار پستی می کند و در آن از وضعیت خود خبر می دهد. لذا تا شب و مبنی بر مصاحبه ی دادستان مشخص می شود که وضعیت او شامل عفو شده است.

1

زینب موسوی: یک سال دویدن دنبال مجوز عصبانیم کرد

وی در خصوص اجرای اروپای خود و این سوال مخاطبینش که چگونه اجازه ی آن را کسب کرده است نیز اظهار داشت که برای اجرای اروپای خود احتیاجی به اجازه ندارد! وی در همین راستا بیان داشت که در سال 97 به همراه همکارانش، یک سال تمام را برای کسب مجوز اجرای کافه کوشیده است. اما در نهایت موفق به اخذ آن نشده. لذا بعد از فشاری که از نتیجه ی حاصله متحمل میشود، تصمیم میگیرد که منبعد دیگر به دنبال مجوز نباشد. کما اینکه وی خاطرنشان کرد فعالیت خارج از ایران او نیاز به مجوز ندارد. در ادامه می توانید بخشی از این ویدئو را مشاهده نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی