|

همسر ماهینی در یک استوری از مراجعه ماموران به منزلش خبر داد

انیس مهمدی احضاریه خود را به حواشی مدیرکل گیلان ربط داد؛ به خانه حسین ماهینی حمله شد؟

shayanews

مهمدی در استوری اینستاگرام خود با انتقادی تند از این ابلاغیه به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان پرداخت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان اخبار جنجالی و تازه ای که مدام در حال انتشار گسترده و دست به دست شدن نزد کاربران فضای مجازی هستند، نام حسین ماهینی و همسرش انیس مهمدی، بی اغراق  یکی از حاشیه سازترین هاست.

حواشی حسین ماهینی از زمان اعتراضات سال گذشته و در پی فعالیت های انتقادی این ستاره سالهای پیش تیم ملی و پرسپولیس در فضای مجازی کلید خورد و همان زمان هم منجر به بازداشت او شد. هرچند که آن زمان حسین ماهینی با قید وثیقه از زندان آزاد شد و توقع می رفت که نسبتا از دل طوفان حواشی عبور کرده باشد، به تازگی متوجه شدیم ظاهرا جنجال ها این بار به دست همسر وی ادامه دار است. 

2

قصه ابلاغیه همسر حسین ماهینی چه ارتباطی با حواشی مدیر کل ارشاد گیلان داشت؟

قصه تقریبا از جایی اوج گرفت که همسر کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری از احضار خودش به دادسرا خبر داد. پیرو همین جریان مشخص گردید که وی به اتهام تولید، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم های رایانه ای و مخابراتی، به دادسرا احضار شده است.

1

همچنین در این ابلاغیه بیان شده است که در صورت عدم حضور وی در زمان مقرر، حکم جلبش صادر خواهد شد.  این در حالی است که انیس مهمدی در استوری اینستاگرام خود با انتقادی تند از این ابلاغیه به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان پرداخت و در ادامه ی آن بیان داشت که به جرم افترا، نشر اکاذیب و سیاه نمایی شکایت خواهد کرد. 

6

مراجعه ماموران به خانه حسین ماهینی صحت دارد؟

اما ظاهرا این پایان ماجرای ماهینی و همسرش نبود. چرا که بر اساس اخباری جدیدتر متوجه شدیم که انیس مهمدی بار دیگر در استوری اینستاگرام خود از مراجعه ماموران به خانه اش، آن هم زمانی که خود در آن حضور نداشته خبر داده است. البته این موضوع صرفاً توسط ایشان بیان شده و مقامات و مسئولان مربوطه هنوز در خصوص ادعاهای خانوم مهمدی واکنشی نشان ندادن.

7

همسر ماهینی نیز مانند بسیاری از همسران افراد معروف سودای بلاگری دارد

به نظر می رسد که انیس مهمدی نیز مانند همسر بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال نظیر سپهر حیدری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهدی قائدی، علیرضا بیرانوند، فرشاد احمدزاده و … سودای بلاگری را در سر می پرورانده و به فعالیت روتین در فضای اینستاگرام، علاقه ی زیادی داشته و دارد.اما طی روندی که خودخواسته بودن یا نبودنش مشخص نیست، به یکباره تغییر جهت داده و سر از سمت و سوی دیگری در آورده است. کما اینکه هنوز صحت ادعایی که وی اخیرا در خصوص حمله ماموران به منزل خود داشته، توسط مراجع قانونی به تایید نرسیده است. لذا باید منتظر ماند و دید تا پس از این، چه سرنوشتی در انتظار خانواده ماهینی خواهد بود.

4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی