|

پالس معنادار اتمی ایران به صهیونیست ها

«در گزارش حاضر به یک پالس معنادار اتمی ایران به دشمنان خود در بحبوحه تشدید تنش های اخیر با اسرائیل اشاره می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ در روزهای گذشته تشدید تنش ها میان ایران و رژیم اشغالگر قدس به سرخط اصلی پوشش خبری و تحلیلی رسانه های مطرح جهان تبدیل شده است. در این راستا، جهان شاهد بود که ایران به تلافی از اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق که به منجر به شهادت رسیدن شماری از افسران و فرماندهان سپاه قدس در خاک سوریه شد، یک عملیات بزرگ موشکی و پهپادی را علیه اراضی اشغالی با عنوان وعده صادق انجام داد.

به گزارش شایانیوز؛ عملیاتی که در قالب آن قدرت های غربی نظیر انگلستان فرانسه، و آمریکا و همچنین برخی بازیگران منطقه ای نظیر اردن و البته امارات و عربستان، به یاری صهیونیست ها شتافتند و حتی با این کمک ها نیز شماری از موشک های ایرانی به مناطق حساس و راهبردی رژیم اشغالگر قدس به صورت مستقیم برخورد کردند.

با این همه، رژیم صهیونیستی که آبروی خود را پس از عملیات وعده صادق تا حد زیادی از دست رفته دید، با طرح ادعاهای جنجالی به دنبال نشان دادن واکنش به ایران بود. حتی برخی منابع خبری گزارش دادند که دولت بایدن از ایران درخواست کرده تا به اسرائیل اجازه دهد که برخی مناطق را در خاک ایران به صورت نمایشی هدف قرار دهد. درخواستی که با واکنش قاطع ایران رد شده است و ایران تهدید کرده بود که ماجراجویی صهیونیست ها علیه خود را با واکنش ده برابری پاسخ خواهد داد.

در این بحبوحه، برخی تحلیلگران و البته مقام های کشورمان یک پالس اتمی معنادار را به اشغالگران اسرائیل و البته غربی ها دادند. به طور خاص مهدی محمدی از چهره ها و تحلیلگران نزدیک به دولت به صراحت در توئیتی اعلام کرد که "ایران جدای از برنامه موشکی، برنامه اتمی هم دارد". در کنار این موضع گیری، "سردار حق طلب" فرمانده سپاه هسته ای کشورمان نیز در موضع گیری به نوعی از احتمال تغییر دکترین کشورمان و حرکت به سمت دستیابی به سلاح های اتمی در صورت طرح تهدیدات اتمی از سوی صهیونیست ها علیه کشورمان خبر داد.

معادله ای که برخی مقام های اسرائیلی نیز با اشاره به آن به صورت ضمنی از ضرورت عقب نشینی اسرائیل و عدم تشدید تنش ها با تهران در قالب تحولات اخیر صحبت کردند. با این همه، یکی از معانی پالس اتمی اخیر کشورمان به قدرت های غربی و صهیونیست ها این بود که ابزارهای قدرت ایران بسیار متنوع شده اند و ایران توانسته فضا و میدان مانور مناسبی را برای خود جهت مقابله با تهدیدات جدی که علیه امنیت ملی اش طرح می شوند، تعریف کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی