|

وقتی دسته جمعی از پیکان شکایت می شود

شکایت سرمربی و مربیان فصل گذشته پیکان در کمیته تعیین وضعیت به ثبت رسیده و به نظر می رسد شاهد صدور حکم محکومیت باشگاه تهرانی توسط آنها باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

سیدمجتبی حسینی و دستیاران او از باشگاه پیکان بابت عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود شکایت کردند. با گذشت حدود سه ماه از جدایی اعضای کادر فنی فصل گذشته پیکان و حضور آنها در آلومینیوم اراک، اما مطالبات آنها از سوی مدیران باشگاه تهرانی پرداخت نشده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، سیدمجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته پیکان به همراه جلال امیدیان، مجید محافظت کار و رسول زمانی سه دستیار او نزدیک به 30 درصد از مطالبات خود از فصل گذشته را دریافت نکرده اند. آنها در ماه های گذشته تماس‌های متعددی با مدیران باشگاه پیکان برای پیگیری مطالبات خود داشتند و وعده هایی نیز دریافت کردند اما این وعده‌ها هیچ وقت عملی نشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه پیکان به جز 4 عضو کادرفنی فصل گذشته خود با همه اعضای تیم در فصل گذشته(چه نفراتی که جدا شده اند و چه نفراتی که تمدید قرارداد کرده اند) تسویه حساب کرده است.

از این رو مجتبی حسینی به همراه امیدیان، محافظت کار و زمانی که اکنون اعضای کادرفنی آلومینیوم اراک را تشکیل می دهند، روز گذشته به طور رسمی از باشگاه پیکان بابت پرداخت نکردن مطالبات آنها شکایت کردند.

شکایت سرمربی و مربیان فصل گذشته پیکان به طور رسمی در کمیته تعیین وضعیت به ثبت رسیده و به نظر می رسد به زودی شاهد صدور حکم محکومیت باشگاه تهرانی توسط آنها باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی