|

از اول هم این دو نفر مناسب تاتنهام نبودند!

سه مربی دیگر تاتنهام یعنی، آنتونیو کونته، نونو اسپرینتو سانتو و ژوزه مورینیو همگی در بازی‌های دربی به میزبانی آرسنال بازنده بوده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

آنگه پوستکوگلو تنها مربی تاتنهام است که تیم تحت هدایت او مقابل آرسنال میکل آرتتا در ورزشگاه امارات شکست نخورده است.ثابت شد: مورینیو و کونته مناسب تاتنهام نبودند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، تیم آرسنال امروز در یک بازی خانگی مهم مقابل تاتنهام با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. آنها دو باز پیش افتادند اما در هر باز نتوانستند برتری خود را حفظ کنند. تیم تاتنهام هم به خصوص در نیمه دوم جنگنده و جسور نشان داد و اصلا مستحق باخت نبود. تساوی امروز تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه امارات یک آمار جالب و عجیب را هم ثبت کرد. 

با این نتیجه پوستکوگلو به اولین مربی تاتنهام تبدیل شد که از زمان هدایت آرسنال توسط میکل آرتتا در ورزشگاه امارات شکست نمی‌خورد. سه مربی دیگر تاتنهام یعنی، آنتونیو کونته، نونو اسپرینتو سانتو و ژوزه مورینیو همگی در بازی‌های دربی به میزبانی آرسنال بازنده بوده‌اند. نتایج قبلی تیم تاتنهام با تیم آرسنال تحت هدایت آرتتا، به ترتیب ۲-۱، ۳-۱ و ۳-۱ به سود آرسنال بوده است و پوستکوگلو اولین سرمربی است که این روند شکست پیاپی را قطع می‌کند.

هرچند که این تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد چرا که هر دو تیم از کورس قهرمانی کمی عقب افتادند و نه تنها با منچسترسیتی پنج امتیاز فاصله گرفتند، بلکه حالا تیم‌های لیورپول و برایتون را هم بالاتر از خودشان در رده دوم و سوم می‌بینند. تاتنهام به دلیل تفاضل بهتر در رده چهارم و آرسنال پنجم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی