|

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 22 شهریور 1400

فرداد دوشنه 22 شهریور روند بورس چگونه خواهد بود و آیا اصلاح شاخص ادامه دار خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۴۰هزار و ۴۶۲واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۰هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ۲.۸درصد افت کرد.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۴۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۳۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۲ درصد یعنی دو هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۲درصد از کل معاملات شد.

چرا امروز بورس منفی بود؟

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه درباره دلیل روند منفی بازار امروز معتقد است،شایعات درباره مذاکرات برجام و تاثیر ترس از ریزش دلار بازار را با اصلاح رو به رو کرده است.

وی همچنین افزود: اخبار منتشر شده از سمت مذاکرات بد نیست و به نظر می‌رسد روند اصلاح قیمت در بازار فعلا ادامه‌دار باشد. نکته مهم این موضوع است که سهامداران باید دستکاری هر روزه در پرتفوی خود نداشته باشند.

رئیسی در این باره تشریح کرد: به عبارت دیگر  افرادی هستند که در شاخص مثبت خریدارند و در شاخص منفی می‌فروشند این افراد هیچ‌گاه در بازار سودی را نمی‌برند سهامداران باید در بازار سهام تحمل و صبر داشته باشند.

فردا دوشنبه بورس چه می شود؟

باتوجه به جمع شدن صف فروش در نمادهای بزرگ و شاخص ساز در انتهای بازار به نظر می رسد فردا روند بازار متعادل تر باشد و همچنن باتوجه به محدوده شاخص که به حمایت یک میلیون و 470 هزار واحدی نزدیک شده پیش بینی می شود فردا روند شاخص منفی کم و یا حتی تا محدوده مثبت هم پیش روی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    برو بنده خدا کشکته بساب اگر قراره پنفی باشه چرا سازمان رانتی بورس امروز فقط خرید زد .بانک تجارت و صادرات حجم خرید حقوقیشون به اندازه یک میلیون نفر سهامدار خرد بود .میارین پایین که به نفع خودتون سهام رو بزنین تو جیب گشادتون خدا از سرتون نمیگذره دور و زود داره سوخت سوز نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی