|

فروش فالوور اینستاگرام و کسب درامد میلیونی در ماه - چگونه فالوور بفروشیم؟

فروش فالوور اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم که نه تنها در افزایش فالوور بلکه در افزایش درآمد شما نیز تاثیرگذار است.

لینک کوتاه کپی شد

اینستاگرام نام آشناترین واژه‌ای‌ست که این روزها در میان صحبت‌ تمامی مردم جهان یافت می‌شود! اما اجازه دهید کمی به عقب برگردیم؛ اوایل سال 1396 بود که لینک ثبت‌نام در این اپلیکیشن بروزرسانی شد و دنیای جدیدی را به روی انسان‌ها باز کرد. در حال حاضر چقدر از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ باید بدانید در ابتدا تنها کاری که اینستاگرام از پس آن برمی‌آمد؛ انتشار تصاویر آن هم به صورت پست بود. شما هیچ نشانه‌ای از ویدئو، استوری، استیکرهای جذاب و... را نمیتوانستید در آن پیدا کنید. اما اینستاگرام امروزه با آن همه ویژگی و قابلیت؛ تنها درک بالای متخصصان اینستاگرام از نیازهای مخاطبان را نشان می‌دهد.

با این تفاسیر چگونگی استفاده از اینستاگرام را میدانید؟ هر چند امروزه تقریبا همه از کار با اینستاگرام باخبرند! چه بسا بسیاری از افراد، فروشگاهی را راه‌اندازی کرده و درآمدی به جیب میزنند. اما با این حال فرادرس آموزشی را تحت عنوان آموزش اینستاگرام در نظر گرفته تا اولیه‌ترین نیاز شما برای فعالیت در این شبکه اجتماعی دوست داشتنی برطرف شود.

اگر دوست دارید کار با ایسنتاگرام را شروع کنید ولی از قابلیت های آن به طور کامل اطلاع ندارید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

• آموزش اینستاگرام از صفر تا صد — کلیک کنید

اما متوجه شده‌اید کاربران اینستاگرام برای رسیدن به فالوورهای بیشتر به آب و آتش میزنند؟ از ترفندهای مختلف استفاده می‌کنند؟ بعضی از آنها روش بلاگری را انتخاب کرده، بعضی دیگر به آموزش آن چیزی که میدانند میپردازند و برخی دیگر سعی در فروش محصولات و خدمات خود دارند. اما چرا افزایش فالوور تا این اندازه اهمیت دارد؟ خب مسئله اینجاست؛ براساس تحقیقات انجام شده؛ هر چقدر که فالوور بیشتری داشته باشید و هر چقدر که تناسب خوبی بین تعداد لایک، کامنت و تعداد فالوور شما وجود داشته باشد؛ نه تنها اینستاگرام برای صفحه شما اعتبار بیشتری را در نظر میگیرد، بلکه کاربران بهتر به آن اعتماد کرده و از خدمات و محصولات آن استفاده می‌کنند.

اما حواستان را جمع کنید؛ برای رعایت تمامی الگوریتم‌های اینستاگرام نیاز به تولید محتوای قوی و البته مخاطب‌پسند دارید. تا زمانی که مخاطب از محتوای شما استقبال نکند، نمیتوانید انتظار افزایش فالوور و تعامل بالا را داشته باشید. خب برای رسیدن به چنین خواسته‌ای به چه چیزی احتیاج دارید؟ قطعا استراتژی!

بدون استراتژی حتی نمیتوان تا سوپرمارکت محله رفت چه برسد به اینکه مخاطب را به سمت خود جذب کنید! پس؛ از آموزش استراتژی تولید محتوای فرادرس غافل نشوید.

فارغ از تمامی این موارد؛ در ادامه این مقاله همراه ما باشید؛ قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم که نه تنها در افزایش فالوور بلکه در افزایش درآمد شما نیز تاثیرگذار است.

استراتژی افزایش فالوور در اینستاگرام

اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام برنامه‌ای جهت گردش و تماشای تصاویری‌ست که کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. یک سیستم عالی جهت ثبت لحظات خاص و برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان! علاوه‌بر موارد گفته شده؛ اینستاگرام یک بستر بسیار عالی برای صاحبان مشاغل و یک فرصت استثنائی برای تبلیغ محصولات و سرویس‌های ارائه دهنده است.

این روزها بهره‌گیری از اینستاگرام برای تبلیغ و فروش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی در ماه بسیار بصرفه‌تر و آسان‌تر از استفاده از سایر روش‌های تبلیغاتی‌ست! چرا چنین چیزی را می‌گوییم؟ خب شما کدام تبلیغ را میتوانید بیابید که در مدت زمانی کوتاه مخاطب هدف را به شما برساند؟ از طرفی اینستاگرام با ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را می‌دهد تا دقیقا نیاز مخاطب را کشف کرده و براساس آن به تولید محتوا و یا ارائه خدمات بپردازید. مهم‌ترین مسئله درخصوص تبلیغات در اینستاگرام به هزینه‌های پایین آن برمیگردد. شما همین الان برای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی؛ باید بالغ بر چند صد میلیون تومان هزینه کنید. حتی تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات کلیکی نیز هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد!

خب حال فرض کنید؛ صفحه‌ای با تعداد فالوور بالا در اختیار دارید که از قضا از تعامل خوبی با کاربران برخوردار است. آیا از آن برای تبلیغ محصولات و یا خدمات دیگر استفاده نمی‌کنید؟ مسلما استفاده از اینستاگرام به عنوان بستری برای تبلیغ، نتایج و بازخوردهای بهتری را به شما ارائه می‌دهد. در این مسیر آموزش مدیریت تبلیغ و برند فرادرس به کار شما آمده و نکات دقیق و مهمی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اما با وجود تمامی موارد گفته شده؛ تا زمانی که نتوانید بازاریابی صحیحی داشته باشید؛ عملا موفقیت و جذب مشتری اتفاقی غیرممکن است! پس قبل از هر توضیحی توصیه می‌شود حتما از آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فرادرس استفاده کنید. این آموزش‌ها به شما یاد می‌دهد در وهله اول چطور مخاطب خود را بشناسید؛ چطور مزیت رقابتی مناسبی را نسبت به سایر رقبا در خود به وجود آورید و اصلا چطور رفتار کنید تا مشتری به سمت شما جذب شود.

چرا بازاریابی اینستاگرام مهم است؟

رونمایی اینستاگرام تقریبا طوفان و نوعی انقلاب را در فضای اینترنت به راه انداخت و تمام دنیا را دربرگرفت. امروزه مخاطبان اینستاگرام به حدی افزایش پیدا کرده که اگر شخصی تمایل به استفاده از اینستاگرام نداشته باشد؛ حتما متعجب خواهیم شد.

از طرف دیگر؛ مطمئنا متوجه حضور اکثریت برندها در فضای اینترنت شده‌اید. اما تاکنون از خود پرسیده‌اید؛ به راستی حضور در این شبکه اجتماعی دوست‌داشتنی برای کسب‌وکارها به صرفه است؟ پاسخ به این سوال یک «بله» بسیار بزرگ دارد. اما چرا؟ خب اجازه دهید چرایی این مسئله را برای شما روشن کنیم:

*اینستاگرام در حال حاضر میلیون‌ها کاربر دارد و روزانه بالغ بر 500 میلیون استوری به اشتراک گذاشته می‌شود. چیزی حدود 25 میلیون از این کاربران را ایرانیان تشکیل می‌دهند. پس اگر استوری‌هایی کاربرپسند منتشر کنید؛ حتما مورد استقبال واقع خواهد شد.

*در حال حاضر چیزی حدود 25 میلیون اکانت بیزینس در اینستاگرام فعال شده است.

*براساس آمار 80درصد کاربران دنبال کننده حداقل یک صفحه برند هستند.

*نتایج و آمار نشان می‌دهد؛ کاربران حداقل یکبار از طریق اینستاگرام محصولی را شناخته و خریده‌اند!

با توجه به آمار بدست آمده؛ کسب درآمد از اینستاگرام اصلا سخت نیست. هر چند ترفندها و نکاتی وجود دارد که فرادرس طی آموزشی کامل درخصوص آن برای شما شرح داده است.

اگر میخواهید برندسازی درستی انجام دهید و درآمد بیشتری به جیب بزنید؛ باید اهداف بازاریابی‌تان را با دقت و قدرت بیشتری بچینید.

برند سازی در اینستاگرام

چطور فالوور زیاد کنیم؟

در ابتدا باید بگوییم؛ فروش محصولات شما ارتباط بسیار کمی با تعداد فالوور دارد. چه بسیار از صفحات با تعداد 1000 فالوور توانسته‌اند مخاطبین را به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و پول کلانی به جیب بزنند و عکس این مسئله نیز وجود دارد. این دقیقا تکنیک و ترفندهای شماست که باعث جذب مخاطب می‌شود. اگر میخواهید در این مسیر موفق باشید نه تنها باید ایده‌های جدیدی را پیاده‌سازی کنید، بلکه باید نسبت به الگوریتم‌های اینستاگرام نیز آگاه باشید. خوشبختانه فرادرس در این راستا شما را تنها نگذاشته و آموزشی را تحت عنوان آموزش الگوریتم های اینستاگرام درنظر گرفته است. توصیه داریم قبل از هرگونه اقدامی در این شبکه اجتماعی، الگوریتم‌های آن را بشناسید.

اما چه مواردی در افزایش فالوور تاثیرگذار است؟ هر چند که فرادرس راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهد. اما با این حال خالی از لطف نیست در ادامه این مقاله برخی از این روش‌ها را بشناسید.

*استراتژی درست تعیین کنید

افزایش فالوور در اینستاگرام هیچگاه به یکباره اتفاق نمی‌افتد. اگر اینچنین شد بدانید که کاسه‌ای پشت نیم‌کاسه‌ است. همیشه برای داشتن تعداد فالوور مناسب باید یک روند تدریجی را طی کنید. خرید فالوور هیچگاه نتایج مثبتی را برای کسب‌وکار شما به همراه ندارد. برای زیاد شدن فالوورهایتان به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی مسیر راه را به شما نشان می‌دهد و یک نقطه عطف برای پرتاب شدن از نقطه فعلی، به منطقه امن و هدف است.

چطور باید یک استراتژی مناسب داشته باشیم؟ خب در وهله اول باید هدفتان را مشخص کنید. یک برنامه عملی داشته باشید، رقبا را بشناسید؛ هویت خود را مشخص کرده و با تعیین یک مزیت رقابتی و شناخت مخاطب، راه رسیدن به فالوور بیشتر را هموار کنید.

*در زمان مناسب پست بگذارید

 خب گفتیم؛ باید استراتژی مناسب برای افزایش فالوور داشته باشید؛ اما آیا میدانید در چه ساعت از شبانه‌روز گذاشتن پست میتواند نتیجه‌بخش باشد؟ خب در این مرحله آزمون و خطاهای بسیاری صورت میگیرد اما در نهایت آن چیزی که حاصل می‌شود شناخت شما از رفتار مخاطب است.

زمان مناسب پست گذاشتن در اینستاگرام

*از عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت استفاده کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای اشتراک تصاویر است. یک پلتفرم بصری که کاربران به سرعت در حال بالا پایین کردن آن هستند. حال چطور بر روی عکس شما متوقف شده و با دقت آن را نگاه کنند؟

خب اینجاست که انتشار یک عکس باکیفیت نتیجه‌بخش خواهد بود. خوشبختانه در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای ادیت عکس معرفی شده که کافیست به جستجویی کوتاه در اینترنت بپردازید. هر چند فرادرس در آموزشی جامع و کامل به معرفی بهترین برنامه ادیت عکس پرداخته و این نیاز را برآورده کرده است.

علاوه بر این؛ باید در تهیه عکس‌ها و حتی ویدئوها خلاقیت به خرج دهید. نرم‌افزارهایی هستند که به شما امکان ادیت ویدئو را نیز می‌دهند. هر چند که این روزها دانلود ویدئو از اینستاگرام کمی سخت به نظر می‌اید اما برای افزایش فالوور و رسیدن به هدف نهایی باید بتوانید برخی از ویدئوهای مدنظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید.

*استوری بگذارید

استوری یکی از بهترین آپشن‌هایی‌ست که اینستاگرام در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. اگر میخواهید درآمد خود را در اینستاگرام افزایش دهید و از طرفی بر فالوورهای خود بیافزایید؛ باید از استوری استفاده کنید. استوری این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بیشتر و بهتر به مخاطبین معرفی شوید. استوری‌ها در قسمت بالای فید  کاربر به نمایش درمی‌اید و شانس دیده شدن شما به فالوورها را افزایش می‌دهد.

پس اگر بطور منظم استوری‌هایتان را بروزرسانی کرده و در اول صف فید باقی بمانید؛ الگوریتم‌های گوگل شما را به عنوان یک صفحه فعال شناخته و آن را بیشتر در معرض دید میگذارد.

حال دلیل تعداد بالای استوری‌های برخی از کاربران را میدانید؟

*به شیوه مختلف با کاربران تعامل برقرار کنید

مطمئنا مطالب زیادی را مطالعه کرده و از متخصصان زیادی شنیده‌اید که یکی از بهترین روش‌های رشد فالوور در اینستاگرام، برقراری تعامل به بهترین شکل است. خب باید بدانید این کلمه به قدری استفاده شده که بسیاری آن را ساده میدانند. اما باید بدانید تعامل آنقدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست!

شما باید به‌گونه‌ای تولید محتوا کنید که در درجه اول یک حس را در مخاطب به وجود آورد و او را وادار سازید که در رابطه با محتوای شما واکنشی نشان دهد. به عنوان مثال به استوری شما پاسخ دهند، آن را به اشتراک بگذارند و با نوشتن کامنت؛ مخاطبین بیشتری را وادار به صحبت کنند. حتی میتوانید با گذاشتن چند لینک در بیو از مخاطب بخواهید تا در یک نظرسنجی شرکت کرده و یا به وب‌سایت شخصی‌تان سر بزنند. در قسمت بایو اینستاگرام امکان درج لینک وجود دارد اما اینکه چطور چند لینک را در قسمت بایو جای دهید؛ ترفندی‌ست که فرادرس به شما میگوید.

*از هشتگ مناسب استفاده کنید

هشتگ باعث می‌شود پست شما بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید دیده شود. اما زمانی نتیجه بخش است که به درست و برای محتوایی متناسب استفاده شده باشد! هشتگ غیرمرتبط را باید نوعی اسپم بدانید. چه بسا که اگر یک هشتگ مناسب بکار ببرید میتوانید نوعی کمپین یا جنبش را راه‌اندازی کنید.

حتما هشتگ #بین_خطوط_برانیم را بخاطر دارید! این جنبش تا حدود زیادی توانست اوضاع نابسامان رانندگی در کشور سروسامانی ببخشد. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شوند این است که تا میتوانند از هشتگ استفاده می کنند و بر این باورند؛ هرچه هشتگ بیشتری بکار ببرند؛ نتیجه بهتری عایدشان می‌شود.

توصیه ما این است این باور اشتباه را هر چه سریع تر از خود دور کنید.

افزایش فالوور در اینستاگرام

فروش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی در ماه

فعالیت در اینستاگرام شاید به نظر آسان باشد؛ اما نکاتی در آن نهفته که هرکسی نسبت به آن آگاه نبوده و عدم رعایت آنها، صفحه را به سمت نابودی میکشاند. توصیه ما این است که حتما قبل از هرگونه اقدام در این شبکه اجتماعی دوست‌داشتنی، ‌آموزش‌های لازم را دریافت کرده و یا با مشاوران متخصص ارتباط برقرار کنید.

این آموزش‌ها و مشورت‌ها نه تنها دانش شما را افزایش می‌بخشد بلکه کمک می‌کند در مسیر کسب درآمد از اینستاگرام با خیالی آسوده‌تر حرکت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی