|

این بانک ها وام تا 200 میلیون وام بدون بهره می دهند!

برای دریافت وام بانکی بدون سود طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت بهترین گزینه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

زندگی اقتصادی مردم ایران به وام گره خورده است. وام در ایران انواع مختلفی دارد و در هر دوره از زندگی به وام‌ها نیاز داریم. وام ازدواج، وام مسکن، وام کالا، وام خودرو، وام خودروی فرسوده، وام جعاله تعمیر مسکن، وام مضاربه و وام خرید ماشین‌آلات و تجهیزات یا مواد اولیه از مهم‌ترین وام‌ها هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از گسترش نیوز؛ در ایران برخلاف تصور، خیلی از بانک‌ها برای اعطای وام از قوانین بانک مرکزی پیروی نمی‌کنند. این موضوع واکنش وزیر اقتصاد را در دولت سیزدهم به همراه داشت. خاندوزی از بانک‌ها خواسته بود مازاد نرخ سود وام را به مشتریان برگردانند. شاید برای شما هم نرخ بهره وام در کشورها سوال باشد. به نظر شما همه کشورها شرایط مشابه ایران را دارند؟

بر اساس اطلاعات سایت رده که خدمات مالی و بانکی را مقایسه و بررسی می‌کند؛ بیشترین سود را وام نقدی بانک کارآفرین، وام نقدی تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان، وام نقدی میانگین حساب بانک ایران‌زمین، تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک سامان و وام نقدی بانک سامان با سود بین ۲۱ تا ۲۴ درصد دارند.

از سویی کمترین سود وام بانکی را وام نقدی طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت دارند. این بانک‌ها به کارمندان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی