|

شنبه ۲۸ اسفند بورس تعطیل است؟

بورس

شاخص کل بورس در آخرین روز هفته با ۷۸۰۸ واحد صعود تا رقم 1 میلیون و ۳۴۵ هزار واحد افزایش یافت آیا چهارشنبه آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ بود؟

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰ شاخص کل بورس در پایان معاملات با رشد ۷ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید و شاخص کل هم (وزن) با۲۶۲۶ واحد مثبت همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بورس، با توجه به اینکه ۲۹ اسفند ماه روز یکشنبه است و شنبه ۲۸ اسفند در بین دو تعطیلی قرار دارد این ابهام برای معاملات بازار سهام در روز شنبه آینده ایجاد شده است و شایعات تعطیلی این بازار برای آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ ین یعنی شنبه آینده قوت گرفته است.

برخی بر این باورند که این بازار در روز شنبه هفته آینده به دلیل قرار گرفتن بین ۲ تعطیلی، تعطیل خواهد شد و سهامداران دیگر برای آن روز قادر به انجام معاملات خود نخواهند بود.

اما معاملات بورس مطابق با مقررات کلی کشور روز شنبه ۲۸ اسفند در جریان خواهد بود، در صورت اعمال تعطیلی در فعالیت بانک‌ها، معاملات بازار سرمایه متوقف خواهد شد که تا این لحظه و براساس آخرین اخبار اعلام شده، بازار سرمایه برای روز شنبه باز خواهد بود و معاملات آن طبق روال همیشگی انجام می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی