|

از جذابیت های حیات وحش؛ گریه های زن فیلمبردار برای کل یالداری که به دام تمساح افتاده بود

در این ویدئو یک کل یالدار را خواهید دید که برای خوردن آب کنار رودخانه رفته بود اما توسط یک کروکودیل فرصت طلب به دام افتاد.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- گاهی اوقات طبیعت برای افراد ضعیف نیست. همه چیز می‌تواند بسیار بی رحمانه به نظر برسد که چگونه شکارچیان طعمه خود را می‌خورند، اما طبیعت، طبیعت است و احساسات ندارد حیوانات هم باید زنده بمانند. در این ویدئو کل یالداری را خواهید دید که برای آب خوردن به رودخانه نزدیک می شود اما ناگهان توسط تمساح غافلگیر می شود. کل بیچاره هر چی تلاش می کند نمی تواند خودش را از این مخمصه نجات دهد اما بخش مهم‌تر ماجرا، گریه‌های زن فیلمبردار بود که به خاطر کل یالدار زد زیر گریه.

کل یال دار نوعی شاخ دراز است که هم نوع نر و هم ماده آن با داشتن شاخ های بلند ظاهری تهاجمی پیدا کرده و به خصوصیات رفتاری همچون پر جنب و جوش بودن، انرژی و فعالیت زیاد شهرت دارد. سرعت دویدن این حیوان حدود 80 کیلومتر در ساعت می باشد و دارای دو گونه اصلی کل یال دار آبی و سیاه می باشد. 

این حیوان روی شانه هایش نوارهای قهوه ای تیره رنگی دارد که به صورت عمودی روی بدنش کشیده شده، همچنین دارای یال سیاه رنگ ضخیم و بلند و ریش بلند تیره یا رنگ پریده روی گردنش می باشد. شاخ کل یال دار نر 2 برابر ماده ها و حدود 84 سانتی متر و در ماده ها بین 30 تا 40 سانتی متر می باشد. گفته شده پایه این شاخ با افزایش سن محکم تر و زمخت تر می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی