|

از جذابیت های حیات وحش؛ مقاومت جانانه گاومیش گردن کلفت مقابل یه گله شیر گرسنه!

این صحنه دراماتیک در حالی در حیات وحش رخ می دهد که 2 بوفالو و 20 فیل 22 شیر را به چالش می کشند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- راهنمای میدانی گرت ون روین بسیار خوش شانس بود که شاهد این رؤیت بود و داستان را با ما به اشتراک گذاشت. ما به تازگی پس از یک رانندگی موفق صبحگاهی در حال بازگشت به کمپ بودیم که صدای ناله یک گاومیش را شنیدیم که در آن سوی رودخانه سند از کمپ اصلی مالا مالا شکار می شد. با مهمانانم تماس گرفتم و از آنها پرسیدم که آیا علاقه مند هستند دوباره برای تماشای این صحنه بیرون بروند - آنها بسیار مشتاق بودند.

بیش از 5 دقیقه طول نکشید تا به محل شکار رسیدیم که 22 شیر در حال شکار یک بوفالو نر بالغ بودند. ما پر از آدرنالین بودیم و غرق در اتفاقاتی بودیم که پیش رویمان می گذشت.

شیرها حدود 2 ساعت طول کشید تا این گاومیش را به زانو دربیاورند و اگرچه این یک اتفاق طبیعی در اکوسیستم است اما ناله های بی پناهش تماشای این صحنه را دشوار می کرد. سرانجام وقتی توان گاومیش تمام شد، نفس آخرش را کشید و شیرها شروع به تغذیه کردند.

Lions chasing buffalo

Lions killing buffalo in Greater Kruger

اندکی پس از مرگ بوفالو، گله ای از فیل ها به محل نزدیک شدند و از منظره ای که در مقابلشان بود راضی نبودند. آنها به بوی مرگ و شیرها واکنش نشان دادند و سعی کردند شیرها را از لاشه بیرون کنند. شیرها ابتدا تسلیم شدند، اما یکی از نرهای بالغ تصمیم گرفت به سمت فیل‌ها حمله کند و آنها را غافلگیر کرد.

فیل ها برای دقایقی در همان مکان ماندند و سرانجام مسیرشان را تغییر دادند و از محل کشتار بوفالو به سمت پایین رودخانه رفتند. شیرها اما ماندند و برای یک روز و نیم بعد از گاومیش تغذیه می کردند.

Elephants unhappy about lions killing buffalo

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی