|

شگفتی های حیات وحش؛ 24 ثانیه نفسگیر از شکار وحشیانه شیرهای درنده در طبیعت! (ویدیو)

در این ویدیو کروکودیل رو می بینید که میره سراغ شکار حیوانات مختلف و همه رو هم میگیره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

شیر از بزرگ ترین، قوی ترین و وحشی ترین گونه های گربه جهان به شمار می رود، این شکارچی بعد از ببر سیبری به عنوان بزرگ ترین گربه دنیا شناخته می شود و در حال حاضر بزرگ ترین گربه در قاره آفریقا هم به حساب می آید. قبل تر شاهد زندگی انواع گونه های مختلف این حیوان در بخش عظیمی از قاره های آسیا و اروپا هم بوده ایم. اما بیشتر شدن جمعیت انسانی و به دنبال آن تجاوز به حریم صحراها و محیط زیست این حیوان، سبب از بین رفتن این گونه ها شده است. شیرها در گذشته در بیشتر نواحی آفریقا و بخش هایی از اروپا و آسیا زندگی می کرده اند اما امروزه تنها تعداد کمی از این حیوان باقی مانده است که بیشترشان در آفریقای سیاه و تعداد کمی نیز در آسیا، در بخش دور افتاده ای از جنگل در هند زندگی می کنند.

شیرهای وحشی حیواناتی گوشت خوار هستند. شیر تنها با خوردن گوشت زنده می ماند و بیشتر آهو، گراز زگیل دار، گورخر، بز کوهی، بوفالو، زرافه را شکار می کند. شیرها در شکار گروهی موفق تر هستند، طبق مطالعه ای که روی 1300 شیر شده، متوجه می شویم این حیوان در زمانی که تنها دست به شکار می زند درصد موفقیتش 17 تا 19 درصد است در صورتی که در شکار گروهی می تواند تا 30 درصد موفق باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی