|

بچه کل یالدار که یه ماشین آبی رو جای مامانش اشتباه گرفته و با سرعت دنبالش میره؛ حیووونی!

در این ویدئو کل یالداری را خواهید که از گله جدا شده و در کمال تعجب یک ماشین را به عنوان مادرش تعقیب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این بچه کل یالدار پس از اینکه متوجه می شود گم شده یک مادر «جایگزین» در قالب این ماشین آبی زیبا پیدا می کند. این فیلم شیرین توسط ظهیر و اسما علی هنگام حضور در پارک فرامرزی کگالاگادی ثبت شده است. آن ها ماجرا را اینگونه تعریف کردند: ما داشتیم به سمت ماتا ماتا، یکی از کمپ‌ها که در مرز نامیبیا است، حرکت می‌کردیم که به گوشه‌ای پیچیدیم و با این حیوان کوچولو روبرو شدیم که کنار ماشینی که جلوی ما قرار داشت ایستاده بود. وقتی دیدیم با حرکت ماشین گوساله هم حرکت کرد شوکه شدیم.

ابتدا متوجه نشدیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما پس از بررسی محیط اطرافمان و دیدن اینکه گله ای در دید نیست، متوجه شدیم که او احتمالا گم شده است و این ماشین را به عنوان مادرش در نظر گرفته. ما می‌دانستیم که این یک غریزه طبیعی برای او بود که بزرگ‌ترین شی متحرک را که به او نزدیک‌ است دنبال کند، همانطور که در گله انجام می‌داد.

ما برایش نگران بودیم زیرا او در قلمرو شیر ها و یوزپلنگ ها تنها و آسیب پذیر بود و هدف ما این بود که به او کمک کنیم تا به گله خود بازگردد. در عین حال، ما احساس هیجان می‌کردیم، زیرا می‌دانستیم این مشاهده چقدر نادر است، ما فقط تا به حال از تلویزیون چنین چیزهایی شنیده بودیم.

file (3)

ما حدود 2 کیلومتر گوساله و ماشین آبی را دنبال کردیم که گوساله تصمیم گرفت ماشین دیگری را دنبال کند که در جهت مخالف می گذشت. گوساله به سمت آن ماشین دوید و نزدیک بود زیر گرفته شود. او به سمت ماشین رفت اما خوشبختانه آسیبی ندید. به سمت لاستیک ها می رفت و سعی می کرد شیر بخورد. همسرم اسما پنجره را پایین کشید و این پسر کوچولو کاملاً مضطرب بود. ما ماشین را جلو بردیم به این امید که شروع به تعقیب ما کند.

file

در جستجوی گله ای از کل های یالدار، حدود 4-5 کیلومتر دیگر را به همین شکل رانندگی کردیم. در نهایت، گله ظاهر شد. در این گله حدود 50 کل یالدار وجود داشت ... گوساله ایستاد و در عرض 5 ثانیه مادر به سمت او آمد و آنها دوباره به هم پیوستند.

file (1)

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ح ارسالی در

    میخواسته بره پیش مامانش چون اونجا شیر بوده میدونسته تنها نره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی