|

مزایای رزرو آنلاین مسجد در مشهد

تشریفات بهشت بابت رزرو مسجد هیچگونه هزینه اضافه دریافت نمی کند و مبلغ دریافتی، مبلغی است که مسجد دریافت می نماید.

لینک کوتاه کپی شد

اولین دغدغه برای برگزاری مراسم ترحیم، انتخاب مسجد مناسب است. طبق رسم و رسوم ما ایرانی های، بعد از فوت یک عزیز برای متوفی در روزهای اول، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد فوت مجلس یادبود و ترحیم برگزار می کنیم. اکثر مراسم ترحیم در حال حاضر در مساجد و تالارها برگزار می گردد که این موضوع بر روی هزینه برگزاری مراسم ختم تاثیرگذار است.

اولین قدم برای رزرو مسجد به صورت آنلاین یا تلفنی، جستجو نام مسجد مورد نظر در گوگل است، به کمک گوگل در صورتیکه مسجد در مپ ثبت شده باشد، می توانید اقدام به رزرو مسجد کنید. دومین راه برای رزرو مسجد در مشهد، تماس با شرکت های تشریفات ترحیم معتبر است، این کار هم بصورت آنلاین و تلفنی انجام می شود و سریعتر راه برای این کار است.

برای برگزاری مراسم ترحیم در مسجد باید چند نکته مهم را در نظر داشت:

  • ✔️ اولین نکته توجه به تعداد میهمان ها است، حتما مسجدی را انتخاب کنید که ظرفیت و گنجایش میهمان های شما را داشته باشد.
  • ✔️ دومین نکته موقعیت مکانی مسجد است، مسجدی انتخاب کنید که محل زندگی متوفی نزدیک باشد.
  • ✔️ سومین نکته توجه به امکانات و ویژگی های مسجد است، داشتن آسانسور اگر مسجد همکف نیست، جای پارک مناسب، میز و صندلی و مکان نصب بنر را مورد توجه قرار دهید.

رزرو آنلاین مسجد در مشهد توسط تشریفات تخصصی ترحیم بهشت، چندین مزیت مهم از جمله رزرو سریع مسجد بدون نیاز به مراجعه حضوری، مشاوره برای انتخاب مسجد مناسب، تهیه پک و ملزومات پذیرایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و برگزاری مراسم آبرومندانه و بدون دغدغه پذیرایی میهمان ها است، این نکته را هم توجه داشته باشید که تشریفات بهشت بابت رزرو مسجد هیچگونه هزینه اضافه دریافت نمی کند و مبلغ دریافتی، مبلغی است که مسجد دریافت می نماید. برای رزرو مسجد به سایت تشریفات بهشت به آدرس ttbehesht.com مراجعه نموده یا با شماره 05138331044 تماس حاصل فرمائید.

قیمت مسجد برای ختم در مشهد

قیمت رزرو مسجد به عواملی همچون موقعیت مکانی، پرسنل آبدارخانه، امکانات مسجد و امکانات رفاهی آن بستگی دارد، مساجد کوچک مشهد که در خیابان های فرعی واقع شده اند معمولا نرخی بین 500 هزارتومان تا یک میلیون تومان دارند و مساجد بزرگ که ظرفیتی بالای 500 نفر داشته و در خیابان ها و مناطق اصلی واقع شده اند نرخی بین 1 تا 5 میلیون تومان دارند.

✔️قیمت مساجد منطقه احمدآباد حدودا از ۲.5 تا ۴.5 میلیون تومان

✔️قیمت مساجد سجاد حدودا ۲ میلیون تومان

✔️قیمت مساجد خیام جنوبی حدودا ۲ میلیون تومان

✔️قیمت مساجد منطقه فرامرز حدود 1.9 میلیون تومان

✔️قیمت مساجد منطقه وکیل اباد حدودا 2.4 میلیون تومان

✔️قیمت مساجد خیابان ابن سینا و تقی آباد حدودا ۳ میلیون تومان

✔️قیمت مساجد بلوار ارشاد و ششصد دستگاه حدود 4.5 میلیون تومان

✔️قیمت مساجد منطقه فلسطین حدود 2.5 میلیون تومان

✔️ قیمت مساجد بلوار معلم حدود ۴ میلیون تومان

بهترین و بزرگترین مساجد مشهد

شهر مشهد دارای حدود 2000 مسجد می باشد که اکثر آنها بصورت هیات امنایی مدیریت می شود و در آنها علاوه بر برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی، مراسم ختم و ترحیم نیز در آنها برگزار می شود.

مسجد سجاد مشهد

مسجد امام سجاد یا مسجد امین مشهد یکی از بزرگترین مساجد منطقه سجاد مشهد است که نبش خیابان امین واقع شده است، ظرفیت مسجد سجاد حدود 1000 نفر بوده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، صندلی در قسمت آقایان و بانوان و سیستم تهویه می باشد. مسجد سجاد مشهد دارای فضای پارک مناسب می باشد

مسجد قبا مشهد

مسجد قبا مشهد یکی از بهترین و بزرگترین مساجد مشهد است که در بلوار خیام , خیام جنوبی , خیام جنوبی 21 واقع شده است. مسجد قبا دارای ظرفیتی حدود 700 نفر می باشد. این مسجد در قسمت ورودی آقایان دارای ۷ پله است و قسمت بانوان در طبقه اول قرار داشته و دارای آسانسور می‌باشد.

مسجد توفیق مشهد

مسجد توفیق یکی از بهترین مساجد منطقه احمدآباد مشهد است که در بلوار رضا، انتهای رضا 9 واقع شده است، ظرفیت مسجد توفیق 1000 نفر می باشد که برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم در تمام ایام هفته قابل رزرو می باشد.

مسجد المهدی فلسطین مشهد

مسجد المهدی فلسطین مشهد، مهم ترین و بزرگترین مسجد در خیابان فلسطین مشهد می باشد. این مسجد از گذشته میزبانی مطمئن و آبرومند در برگزاری مراسم ختم و ترحیم بوده و هست. از مزایای مهم این مسجد می توان به وجود جای پارک مناسب و نیز وجود جای مناسب جهت نصب بنر اشاره کرد. ادرس مسجد المهدی خیایان احمدآباد ، بلوار فلسطین ، نبش فلسطین ۱۴ می باشد.

مسجد الزهرا مشهد

مسجد الزهرا مشهد در حاشیه خیابان احمدآباد ، حدفاصل بلوار رضا و بلوار ابوذر غفاری واقع شده است. مسجد الزهرا از امکانات خوبی برخوردار می باشد که می توان به مواردی همچون همسطح بودن قسمت آقایان و بانوان ، دارا بودن تعدادی زیادی میز عسلی و صندلی برای پذیرایی و نشستن میهمان ها و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب اشاره نمود.

مسجد امام علی فرامرز مشهد

مسجد امام علی (ع) از مساجد بزرگ خیابان فرامرز عباسی مشهد است که بین فرامرز عباسی 19 و 21 واقع شده و دارای ظرفیتی در حدود 500 نفر می باشد. مسجد امام علی بصورت همکف ساخته شده است لذا نیاز به آسانسور ندارد. از امکانات این مسجد میتوان به وجود 70 صندلی در قسمت آقایان و 70 صندلی در قسمت بانوان اشاره نمود.

مسجد ثامن الائمه فرامرز مشهد

مسجد ثامن الائمه از مساجد بزرگ منطقه فرامرز عباسی به حساب می آید که در فرامرز عباسی 8 واقع شده است. ظرفیت مسجد ثامن الائمه فرامرز در قسمت آقایان حدود 800 نفر می باشد. از امکانات این مسجد می توان به وجود آسانسور برای قسمت بانوان، تعداد 60 صندلی در قسمت آقایان و 60 صندلی نیز در قسمت بانوان اشاره نمود.

مسجد غدیر باباعلی خیابان ارشاد

این مسجد را شاید بتوان بزرگترین مسجد در شهر مشهد دانست . مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد در خیابان ارشاد نبش اراد ۱/۱۶ واقع شده است. از مهم ترین مزایای مسجد غدیر باباعلی می توان به همسطح بودن قسمت اقایان و بانوان اشاره کرد. طراحی مسجد در هر دو قسمت دایره ای شکل و کاملا قرینه می باشد و در آن از دو چلچراغ همشکل و یک اندازه استفاده گردیده است. مسجد دارای حیاط می باشد و بنرها و تاج گل ها در این صحن چیدمان می شوند.

جهت مشاده مساجد بیشتر و رزرو مسجد به سایت تشریفات بهشت به آدرس ttbehesht.com مراجعه نموده یا با شماره 05138331044 تماس حاصل فرمائید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی