|

امنیت و کیفیت ساختمان های محله نارمک را بهتر بشناسید!

محله نارمک تهران یکی از بهترین محلات تهران است و به همین دلیل شهرداری تهران از هیچ کوششی برای تعبیه امکانات در محله فروگذار نکرده است و به…

لینک کوتاه کپی شد

محله نارمک تهران را می توان یکی از بهترین محلات به شمار آورد که در بالا شهر قرار دارد و یکی از محلات اعیان نشین شهر است. در این محله شما می توانید مساجد بسیار زیادی را ببینید. دانشگاه علم و صنعت در این محله قرار دارد. این محله در شمال شرق تهران قرار دارد و در واقع بین مناطق 4 و 8 قرار دارد و می توان ادعا کرد که در این محله بیش از 100 میدان کوچک وجود دارد که برخی مانند هفت حوض و رسالت مربع شکل هستند. اگر در سایر شهرهای تهران به دنبال املاک هستید، از املاک تهران به آدرس https://www.2nabsh.com /املاک-تهران بازدید کنید.

امنیت و کیفیت ساختمان های محله نارمک را بهتر بشناسید!

محله نارمک تهران را می توان یکی از بهترین محلات به شمار آورد

ساختار خانه های ویلایی محله نارمک

خانه های ویلایی بسیار زیبا و با مساحت های بزرگی در این محله قرار دارد. در این خانه های ویلایی امکانات بسیار عالی قرار داده شده تا ساکنین از حداکثر رفاه و آسایش برخوردار باشند. گاهی اوقات شما حتی خانه های ویلایی با تعداد اتاق بالا مثلا 5 یا 6 اتاق را نیز در محله نارمک تهران مشاهده می کنید که نشان می دهد که درجه رفاه تا حد زیاد است.

ساختار آپارتمان ها محله نارمک

امروزه به هر کجای تهران که نگاه کنید می بینید که آپارتمان ها در آن محله سر بر افراشته اند. واحدهای آپارتمانی در اندازه های بزرگ و کوچک در این محله نیز دیده می شوند. آپارتمان های مسکونی در کنار مراکز تجاری قرار دارند و به همین دلیل گاهی اوقات ساکنین آپارتمان، سروصدای بسیار بیش تری را احساس می کنند. در واحدهای آپارتمانی در محله نارمک تهران نیز امکانات رفاهی متناسب با مساحت آن قرار داده شده است. برای خرید آپارتمان در نارمک لینک « https://www.2nabsh.com/ املاک-تهران/خرید-فروش-آپارتمان/نارمک » را باز کنید.

کیفیت همسایگان محله نارمک

مردم ایران خونگرم هستند و به همین دلیل شما در هر محله ای که خانه ای را خریداری یا اجاره می کنید می توانیم به جرات به شما بگوییم که در مشکلات به شما کمک خواهند کرد. از آن جایی که محله نارمک در بالا شهر تهران قرار دارد به همین دلیل می توان پیش بینی کرد که با فرهنگ و اصل و نسبت هستند و در انواع و اقسام مشکلات کنار شما خواهند بود.

امنیت و کیفیت ساختمان های محله نارمک را بهتر بشناسید!

قیمت مسکن در محله نارمک از 5 تا 12 میلیون تومان متفاوت است

کیفیت محله نارمک

محله نارمک تهران یکی از بهترین محلات تهران است و به همین دلیل شهرداری تهران از هیچ کوششی برای تعبیه امکانات در محله فروگذار نکرده است و به هر کجای محله که نگاه می کنید می توانید مبلمان شهری را ببینید که برای استراحت مردم کار گذاشته شده است. بوستان ها و فضای سبز باعث خوش و آب و هوایی در این محله شده است. شما زمانی که در این محله، خانه ای را خریداری می کنید به طور یقین از امکانات محله شگفت زده خواهید شد.

کیفیت ساخت ساختمان محله نارمک

ساختمان در محله نارمک تهران همگی نوساز هستند. واحدهای آپارتمانی نوساز همگی شیک و مرتب هستند و تمامی امکانات زندگی در آن ها تعبیه شده است. ساختمان هایی که در این محله دیده می شوند همگی براساس اصول مهندسی و به دست پیمانکاران معتبر ساختمانی ساخته شده اند و بسیار مقاوم ساخته شده اند و می توان ادعا کرد که می توانند به مدت 5 تا 10 سال عمر کنند.

امنیت و کیفیت ساختمان های محله نارمک را بهتر بشناسید!

هفت حوض یکی از میادین محله نارمک است

امنیت محله نارمک

محله نارمک تهران را می توان یکی از امن ترین محلات به شمار آورد که مردم در این محله به راحتی و به دور از هر گونه حواشی اجتماعی زندگی می کنند. خانم ها می توانند در بوستان های این محله به ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی بپردازند. شما براساس این عامل می توانید در این محله به راحتی خانه ای را خریداری کنید، بخاطر این که امنیت از هر جهت تامین شده است.

سن ساختمان محله نارمک

ساختمان ها در این محله همگی تازه ساخت هستند و همگی آپارتمان ها و خانه های ویلایی تازه ساخت بوده و به همین دلیل قیمت آن ها هم بالا است. قیمت آپارتمان در این محله از 5 میلیون شروع شده و به 12 میلیون هم می رسد. ساختمان های این محله برای کارکنان آموزش و پرورش تاسیس شده بود. البته در این محله ساختمان های قدیمی هم به چشم می خورد.

سبک محله نارمک

محله نارمک یکی از خوش و آب و هواترین محلات است که در منطقه 8 تهران واقع شده است. در صورتی که دوست دارید که در این محله واحد آپارتمانی یا خانه ویلایی را خریداری کنید لازم است که به سن ساختمان ها دقت کنید و در درجه دوم براساس میزان نقدینگی خود اقدام نمایید.

امنیت و کیفیت ساختمان های محله نارمک را بهتر بشناسید!

واحدهای آپارتمانی در محله نارمک جادار و زیبا هستند

فضای داخل منزل محله نارمک

فضای داخل منزل در محله نارمک تهران جادار و بزرگ است و ساکنان منزل می توانند به راحتی و بدون احساس تنگی فضا، کارهای خود را به انجام برسانند. اگرچه شما قیمت بالاتری را می پردازید ولی به طور یقین می توانید از امکانات بی نظیری استفاده کنید.

محله نارمک یکی از بهترین محلات شمال شرقی تهران است که از هر جهت برای زندگی و کار بی نظیر است و امنیت بالایی دارد طوری که خانم های خانه دار می توانند در صبح یا عصر به ورزش بپردازند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی