|

دستگیری ساشا سبحانی؛ آقازاده بد نام به ایران دیپورت می شود؟

ساشا سبحانی فاسد و قمار باز و فرزند اسبق ایران در ونزوئلا در اسپانیا به جرم پولشویی و قاچاق دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری «ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد. به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.

وی سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. نام ساشا با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی هم فعالیت داشت.

ساشا سبحانی را به ایران تحویل می دهند؟

این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته که از مقامات قضایی اسپانیا خواسته تا او را به ایران تحویل ندهند.

این رسانه اسپانیایی، اعلام کرده که ساشا سبحانی به طور موقت بازداشت شده بود و هم اکنون هم به طور موقت آزاد است، اما روند بررسی استرداد او به ایران طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

1611987970_C9eD6

ساشا سبحانی کیست؟

ساشا سبحانی متولد 1367 در تهران و فرزند احمد سبحانی  سفیر سابق ایران در ونزوئلا  می باشد. او که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می کند و راه و روش و شیوه زندگی خودش را ازخانواده اش جدا کرده است.

محمد ساشا سبحانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد، او پسر یکی از سفیران سابق ایران است و بخاطر زندگی لاکچری اش معروف شده است به اولقب آقا زاده و ژن خوب داده اند!

پدر ساشا سبحانی کیست؟

احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا پدر ساشا سبحانی شاخ اینستاگرامی می باشد.

سبحانی سفیر پیشین ایران در ونزوئلا و مکزیک و همچنین مدیر کل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه است. او چهار سال در دورهٔ خاتمی و یک سال در دورهٔ احمدی‌نژاد سفیر ایران در ونزوئلا بود. احمدی‌نژاد یک سال پس از رسیدن به قدرت، او را برکنار کرد. متکی در سال ۱۳۸۶ او را به معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه منصوب کرد. در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ سفیر نمونه و در سال ۱۳۸۰ مدیر نمونه کشور شده‌است.

1397060415345241815159784

احمد سبحانی چندی پیش در واکنش به فساد پسرش با تأیید اینکه محمدرضا (ساشا) فرزند اوست، گفت: «محمدرضا ۳۱ ساله، فرزند اینجانب است اما از نظر روش و منش زندگی و عقاید متفاوت بوده و همه تلاش من برای هدایت وی ناموفق بوده و ارتباط ما با هم به کلی قطع شده و لذا وی مسئول عملکرد خودش می‌باشد که مورد تأیید و حمایت من نیست.»

پیشنهاد می شود:افشاگری درباره لایوهای جنجالی ساشا، احلام، تتلو و…

ساشا سبحانی: کسی نمی تونه منو برگردونه ایران

ساشا سبحانی فاسد و قمارباز چندی پیش در یک لایو با امین فردین مدعی شده بود که کسی نمی تواند او را به ایران بازگردانند و حتی پا را فراتر هم گذاشت و گفت فقط ممکن است جنازه او به ایران بیایید و زنده او وارد ایران نخواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی