|

محمدرضا حیاتی با طنز «حیاتی و مماتی» می آید

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت صداوسیما به همراه رضا رفیع طنز پرداز برنامه حیاتی و مماتی را اجرا خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حیاتی و رضا رفیع، در یک بسته خبری با عنوان «حیاتی و مماتی»، روز های سه ‌شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی‌ وی، اجرا خواهند داشت.

دو مجری و گوینده قدیمی صداوسیما قرار است با اجرای اخبار طنز گونه، به مسائل مهم کشور بپردازند.

محمدرضا حیاتی (گوینده خبر) و رضا رفیع (طنز پرداز)، با اجرای اخبار طنز در تلویزیون اینترنتی روستا تی‌وی، با هم همکاری خواهند داشت. 

توجه ویژه به مخاطبان به ‌عنوان ذی ‌نفعان اصلی، همکاری همه ‌جانبه و حرفه ‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیرو های جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد های کم‌ تر دیده شده در حوزه برنامه ‌سازی و ایده ‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا تی ‌وی بر شمرده شده است.

حیاتی و مماتی کی پخش می شود؟

در این بسته خبری که با عنوان «حیاتی و مماتی» در روزهای سه ‌شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی‌وی منتشر می‌ شود، سعی شده تا با رویکردی نو و فارغ از هر گونه نگاه سیاسی به پوشش اخبار جذاب و مهم کشور و روستا ها در قالب طنز پرداخته شود.

این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌ های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر درآورد.

حیاتی چرا از تلویزیون رفت؟

من از ارادتمندان اِبی هستم. این جمله را محمدرضا حیاتی گفت. در گفتگویی دو نفره. وقتی که مجری انتظار داشت تمام قد پشت محسن چاوشی را بگیرد و به همسر خواننده آن‌ور آبی بتازد. محمدرضا حیاتی، اما صدای اِبی را صدای سال ‌ها خاطره خواند که هنوز هم بعد از پنجاه سال ترانه ‌های قبل از انقلابش را گوش می‌ دهد و لذت می ‌برد. حیاتی که گویا از علت درگیری دوخواننده بی ‌خبر بود، گفت که صدای چاوشی و سبکش را هم دوست دارد. مخصوصا ترانه ‌هایی که برای تیتراژ فیلم‌ ها خوانده است.



ابراز علاقه حیاتی به ابی که خواننده لس ‌آنجلسی است در عرف صدا و سیما نمی ‌گنجید. از این رو پس از مصاحبه با محمدرضا حیاتی، مجری و گوینده خبر تلویزیون، تماس گرفتند که تا اطلاع ثانوی به سازمان نرود اطلاع ثانوی که هنوز هم ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی