|

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دهه فجر آغاز شد

دوازدهمین مرحله فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو به مناسبت دهه فجر و ایام الله انقلاب اسلامی شروع شد.

لینک کوتاه کپی شد

دوازدهمین مرحله فروش فوق‌ العاده محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت دهه فجر و ایام الله انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 14 بهمن 99 با عرضه 9 محصول آغاز می ‌شود. گروه صنعتی ایران ‌خودرو ، به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین خواست مشتریان، دوازدهمین مرحله فروش فوق ‌العاده محصولات خود را از ساعت 10 صبح امروز سه ‌شنبه 14 بهمن ماه به مدت سه روز اجرا می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

در دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چه محصولاتی عرضه شده است؟

همانطور که گفته شد دوازدهمین مرحله فروش فوق ‌العاده محصولات خود را از ساعت 10 صبح امروز سه ‌شنبه ۱۴ بهمن ماه به مدت سه روز اجرا می ‌کند. محصولات عرضه شده در این مرحله شامل خودرو های زیر می باشند:

  • رانا پلاس
  • دنا پلاس
  • دنا پلاس توربو دستی
  • پژو پارس TU۵
  • پژو پارس بنزینی
  • پژو ۲۰۶ صندوقدار
  • سورن پلاس
  • سمند ال ‌ایکس
  • پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

برندگان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه ‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب می ‌شوند و باید ظرف مدت پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو پرداخت کنند.

قیمت خودروهای فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر

امروز سه شنبه 14 بهمن 99 دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز می شود. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام در مرحله 12 فروش فوری ایران خودرو برای 9 محصول ارائه شده در این طرح اقدام کنند. لازم به ذکر است که قیمت خودرو های ارائه شده در طرح فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو به شرح زیر می باشد:

نوع خودرو قیمت مصوب فروش به ریال
رانا ‌پلاس ۱.۷۹۵.۱۶۶.۳۱۸
دنا پلاس ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶
دنا پلاس توربو دستی ۲.۷۱۰.۹۶۴.۷۴۸
پژو پارس TU5 ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱.۳۰۸.۷۲۰.۰۰۰
سورن پلاس ۱.۸۸۵.۰۴۸.۷۱۳
سمند ال ایکس ۱.۱۶۷.۳۵۳.۷۲۲
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱.۹۹۶.۲۱۵.۳۲۷

فروش فوق العاده مرحله 12 ایران خودرو برای 9 محصول آغاز شد

فروش فوق العاده و فوری ایران خودرو برای 9 محصول ویژه دهه مبارک فجر آغاز شد. شما عزیزان می توانید در صورت داشتن شرایط ثبت نام برای ثبت نام در دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای 9 محصول ویژه دهه فجر از طریق لینک های زیر اقدام کنید. 

فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

با آغاز ایام الله دهه فجر گروه خودرو سازی ایران خودرو دوازدهمین مرحله از فروش فوق العاده 9 محصول این شرکت را با موعد تحویل 3 ماهه آغاز کرده است. تمامی افراد واجد شرایط می توانند در طرح ویژه دهه فجر ایران خودرو شرکت کنند. گفتنی است اسامی برندگان و نتایج حداکثر 3 روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی مشخص و اعلام می شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی