|

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است و کی واریز می شود؟

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به حساب آنان واریز می شود و حداکثر تا پایان بهمن ماه همه بازنشستگان عیدی خود را دریافت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان مشخص شد و امروز اولین روز پرداخت عیدی بازنشستگان با اولویت حروف الفبا است. عیدی تمامی بازنشستگان تا پایان بهمن ماه به حساب آنان واریز می شود.  عیدی بازنشستگان از امروز چهارشنبه 15 بهمن 99 بر اساس حروف الفبا به حساب بازنشستگان واریز می شود. عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به حساب آنان واریز می شود و حداکثر تا پایان بهمن ماه همه بازنشستگان عیدی خود را دریافت می کنند. مبلغ عیدی 1400 بازنشستگان مشخص شد و بر اساس تصمیم امروز هیئت وزیران مبلغ عیدی برای سال 1400، یک میلیون و پانصد هزارتومان در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات بیشتر از زمان و مبلغ عیدی 1400 را بخوانید.

زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان

طبق گفته رئیس کانون بازنشستگان تهران، عیدی بازنشستگان از امروز به ترتیب حروف الفبا واریز می‌شود و مشکلی برای تامین منابع وجود ندارد، اما رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی این موضوع را تایید نکرده است. براساس اظهارات رئیس کانون بازنشستگان تهران عیدی بازنشستگان از فردا به حساب آنها واریز می‌شود.

علی دهقان کیا در خصوص پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی طی چند روز آینده بعد از نیمه بهمن ماه واریز می‌شود. به گفته او، دستورالعمل پرداخت عیدی بازنشستگان ابلاغ شده و عیدی براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود. همچنین اعتبار لازم برای پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مبلغ و زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

مبلغ و زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد. بر طبق آخرین تصمیمات دولت قرار است مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به اندازه عیدی کارمندان دولت باشد که در این صورت به احتمال زیاد مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی 1 میلیون و 500 هزارتومان خواهد بود. بنابر اعلام عالی دهقان کیا عیدی کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی 1400 تا پایان بهمن ماه به حساب آنا واریز می شود. بر همین اساس بازنشستگان تأمین اجتماعی در بهمن ماه در دو مرحله دریافتی خواهند داشت که یک مرحله مربوط به حقوق مستمری و بازنشستگی آنان و مرحله دیگر مربوط به عیدی 1400 بازنشستگان تامین اجتماعی خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واسه من ریختن 1500

  • ناشناس ارسالی در

    این عیدی را در تورم افسار گسیخته قاب میگیریم ، و با هر نگاه به قانون گذارش دعا میکنیم !!! هزینه $ درآمد شبه ...

  • فرشته ی ارسالی در

    چرامبلغ عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی دارای ۴فرزند ۱۱۳۰هزارتومن است

  • یاری ارسالی در

    لطفا پیگیری کنید چرامبلغ عیدی این قدر کمه ۱۱۳۰ هزارتومن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی