|

فتح الله حقیقی: ۹۱ درصد پروژه های دهه فجر زنجان مربوط به افتتاح بود

استاندار زنجان گفت: ۹۱ درصد پروژه های مربوط به دهه فجر امسال مربوط به افتتاح و ۹ درصد کلنگ زنی پروژه هایی بود که تمام کارهای مربوط به آنها…

لینک کوتاه کپی شد

استاندار زنجان گفت: ۹۱ درصد پروژه های مربوط به دهه فجر امسال مربوط به افتتاح و ۹ درصد کلنگ زنی پروژه هایی بود که تمام کارهای مربوط به آنها انجام شده است.

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان برگزار شد افزود: دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با ۹ هزار و ۹۵۱ میلیاد تومان حجم سرمایه گذاری و پنج هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی در استان زنجان افتتاح شد.

وی با اشاره به اختلاف پروژه های دهه فجر ۹۸سال گذشته با سال جاری اظهار داشت: تعداد پروژه های دهه فجر سال گذشته ۵۴ درصد از پروژه های امسال بیشتر بود ولی مبلغ طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال ۱۶ برابر دهه فجر پارسال است.

حقیقی با بیان اینکه واحدهای تولیدی که طی ۲ سال قبل شروع شده بودند، افتتاح شدند، یادآورشد: هفت واحد تولیدی در مجموع با هفت هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در این ایام افتتاح شدند.

استاندار زنجان تصریح کرد: طی سالهای ۹۷ تا سال جاری ۶۰ واحد تولیدی تعطیل شده در استان به چرخه تولید بازگشته و ۲ هزار شغل احیا شدند.

وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای استان را از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد، گفت: ۲ هزار واحد مسکونی نیز برای محرومان روستایی پنج ماه پیش با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کلنگ زنی شده بود که ۵۶۰ واحد آن دهه فجر امسال افتتاح شد.

استاندار زنجان همچنین به آماده شدن ۲۸ پروژه و ۳۳ قلم تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: برای این پروژه ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومن صرف شده است که تا ۲ هفته آینده با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی