|

خداداد عزیزی همرفیق جذاب شهاب حسینی

خداداد عزیزی این هفته مهمان برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

یازدهمین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، میزبان خداداد عزیزی خواهد شد.

پیش از این، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده، رضا صادقی و ... در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

869332_780

بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی( متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ در فریمان) مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ ایرانی است. وی ۴۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادهو ۱۱ گل هم به نتیجه رسانده است. وی در سال ۱۹۹۶ بعنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال بعنوان برترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت های آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ داشت.
 

ماجرای اشتباه گرفتن جکی چان و خداداد عزیزی

گویا در سفر خداداد عزیزی به کره، ایرانی ها پیش وی رفت و با وی عکس می گرفتند که بعد از آن که ایرانی ها تمام شدند خارجی ها هم گمان کرده وی جکی چان است و به عکس گرفتن با وی پرداخته اند.

2182374

ازدواج و همسر خداداد عزیزی

وی سالها پیش عاشق دختری شد که وی را برای زندگی مشترک برگزید ولی به دلیل های شخصی هیچگاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی بسیاری از همکاران وی نمی دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها عاقبت پس از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و میگوید بهترین نتیجه زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است.

شغل دوم خداداد عزیزی ساخت و ساز است اینکه او کجا و چه پروژه هایی را در دست دارد چندان مشخص نیست اما به گفته بعضی از دوستان نزدیکش خداداد مغز اقتصادی اش خوب کار می کند. او یک گالری طلا فروشی در خیابان کریمخان تهران دارد و در کشور امارات هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است او ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و الان نیز صاحب یک برند معروف پوشاک ورزشی است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی