|

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال آینده

پیش بینی می شود طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1400 اجرایی شود.

لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: با تصویب طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی، این مهم در 1400 محقق می‌شود.

یحیی ابراهیمی گفت: طرح دو فوریتی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با هدف ارتقاء درآمد و حل مشکلات معیشتی آن‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی گفت: بازنشستگان با افزایش و کهولت سن علاوه بر ابتلا به بیماری و هزینه‌های درمانی، با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه می‌شوند و حقوق بازنشستگی جوابگوی نیازهای زندگی آن‌ها و خانواده‌هایشان نیست.

نماینده مردم سلسله و دلفان در خانه ملت خاطرنشان کرد: از این‌رو طرح دو فوریتی با هدف افزایش حقوق  و بهبود معیشت بازنشستگان لشکری و کشوری با امضای 185 نماینده به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده و پس از آن به صحن مجلس آمده و با تصویب نمایندگان ماهیت اجرایی به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به اجماع نظر بسیاری از نمایندگان مجلس مبنی بر اجرای این طرح، افزود: با توجه به پیش‌بینی بودجه مورد نیاز براین این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه، پیش‌بینی می‌شود این مهم در سال 1400 اجرایی شود.

ابراهیمی تاکید کرد: با تصویب نمایندگان و تائید شورای نگهبان حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بر اساس پایه حقوق دریافتی آن‌ها با افزایش چشمگیر همراه خواهد بود.

وی در مورد طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: بر اساس ادعای سازمان تامین اجتماعی در صورت پرداخت بدهی 120 هزار میلیارد تومانی دولت به این سازمان، این مهم محقق می‎شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول مساعد سازمان برنامه و بودجه مبنی بر پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی، تصریح کرد: با تصویب و اجرای این طرح میزان حقوق دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس پایه حقوق آن‌ها گاه با افزایش 50 و یا حتی 100 درصدی همراه خواهد بود.

منبع: تهران نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این نماینده هنوز نمیداند همسانسازی دولتیها اجرا شده،این بازنشستگان غیر همکار تامین اجتماعی هست که ظلم وتبعیض در موردشان با اجرا نشدن اعمال شده، این بنده خدا وعده سرخرمن می دهد.

  • سخاوت ارسالی در

    به پیربه پیغمبر دیگه نابودشدیم شما که به هیچ کس معتقد نیستید به داد این مستمری بگیرها کوش کنید به خدا شماها روزی مثل صدام حسین لعنتی به دارمجازات محکوم میشو

  • ناشناس ارسالی در

    اگر این دولت ضعیف کش بخواد با درآمد سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان به رفاه نسبی میرسد ولی صندوق خالی شده امانت د خیانت. مسببین.اگر کره ماه برند. باید جوابگو باشند.اموال مردم ضعیف هنر نیست عین بی عرضه گیست.یک فکری به حال فردایشان بکنید

  • ناشناس ارسالی در

    تورو خدا بازنشستگان تامین اجتماعی رو به امان خدا ول نکنید و مثل کشوری و لشکری تا رسیدن به حق و حقوق یکسان با کشوری ها رها نکنید

  • معصومه محسنی عسگرانی ارسالی در

    حالتون بد نشه چطور حساب کتاب میکنید ۱۲۰ هزار میلیارد و گرفتین حالا میگین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد آقاخدای دیگه بودجه گم نشه شما گفتین ۱۰۰ در صد افزایش به لشکری کشوری نزدیک میشه تامین اجتماعی ولی لشکری سال ۹۸ تقریبا ۴ میلیون هشت میگرفت در سال ۹۹ دو برابر شد ۸ میلیون و هشتصد حالا در سال ۱۴۰۰ دیگه خوش به حالشون حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید در شان آنها باشد ۱۰۰ درصدم کاری نمیکنه ۲۰۰ درصد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی